Unconfigured Ad

Collapse

Cyberheli

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jarle
    • Feb 2005
    • 341

Cyberheli

Er det noen som har fått pakkesporing på Cyberheli til å virke? Jeg har bestillt ny radio og betalt med PayPal, de har bekreftet betaling og at pakken er på vei men jeg får ikke sporingsresultat.
    Ikke det at jeg har noen som helst grunn til å tro at ikke pakken er her i løpet av uken men det er jo greit å vite når omtrent den kommer.

Jarle
    It's just like on the SIM exept your VISA is the spacebar.
  • tomr
    • Jun 2005
    • 130

Det tar ettpar dager fra de sender til det vises på sporingen, vet ikke hvorfor. Har kjøpt mye derfra, har vært sånn hver gang. vises på posten.no da.
    betennelse i flynerven..

Comment

• ER-BR
      • Jul 2007
      • 8

Hei, jeg fikk den til å virke.

Du må legge inn hele fakturanummeret, samt de 4 siste TALLENE fra PayPal referansen. Det tok meg 3-4 forsøk før jeg fikk det til helt.

Bestilte noe for et par uker siden, rundt 1200 dollar, var litt skremt over den "jalla" løsningen men når det ble anbefalt av andre her så stolte jeg på det.

Så skjedde det ingenting og jeg trodde jeg var lurt.

"Fyrte" avgårde en typisk sinnamail og fikk da beskjed om at det var nyttår der nede og ingenting skjedde før den 18. februar.

18. Februar ble pakken sendt og i dag ble den fortollet og er på vei til Rogaland!!! Kjempeservice det - og jeg valgte ikke express en gang.

Det beste, som jeg kanskje ikke skal skrive her, er at "tollen" dvs. momsen ble svært lav...

E.

Comment

• jarle
        • Feb 2005
        • 341

Ja den funket her også etterhvert, det ser ut som det tok litt tid å komme i siget etter nyttårsfeiringen der nede og så gjelder det å finne riktig referansenummer fra riktig fakturamail som du sier..
        Jeg har handlet der før jeg og vet de er seriøse, min pakke ligger litt etter i løypen fordi jeg brukte paypal som da må registreres før sending.
        It's just like on the SIM exept your VISA is the spacebar.

Comment

• LarsO
          • Dec 2007
          • 1273

Har selv bestillt heli m/utstyr derfra for en mnd. tid siden. Super service opplevde jeg, selv om ikke jeg fikk sporinga til å funke. Fikk hele tiden mail av "Eddie" at nå var betalingen i orden, tingene blir pakket, pakken er på vei ut døra osv. Valgte 1ukes postgang, pakken ble sendt på mandagen og på fredagen ringte postmannen på døra mi hjemme. Opplevde jeg også at momsen ble "umåtelig lav"
          Kommer garantert til å handle der igjen.

Comment

• ER-BR
            • Jul 2007
            • 8

Hei igjen, jeg hentet pakken i dag.

De sendte den på mandag fra Hong Kong og allerede i går forsøkte posten å levere den til meg på Sandnes.

Varene var som forventet - så det er bare å anbefale.

PS: Kommafeil på momsen...

Comment

Working...