Unconfigured Ad

Collapse

Tower Hobbies

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • piper
    • Jan 2005
    • 378

Tower Hobbies

Hei

Prøvde å legge inn en bestilling her igår kveld, fikk etter bestilling bekreftet"succesfully completed" og "thank you for your order".
    Logget meg på siden der nå, gikk inn på "order history", siden er tom!
    Noen som pleier å handle der som har opplevd det samme, er det noen form for forsinkelse eller noe sånt?

mvh Terje
    Terje Pedersen

Indre Østfold Modellflyklubb

91399490
  • nettulven
    • Feb 2007
    • 495

Jeg har mange bestillinger der, aldri noe tull. Men er du i tvil, så sender du de en mail. de svarer vanligvis kjapt.. Etter bestillinga så står det som regelen noe der, ikke tom side..
    Thomas Molnes
    Ålesund og Omegn Modellflyklubb

Comment

• retlaw
      • Jan 2007
      • 896

Hei terje... Meldt meg inn IØM så ser frem til å hilse på deg.

Erfaringen mine fra towershobbies er at dem er seriøse da de er en av de største RC forhandlerne. Husker ikke helt order prossedyren dems da jeg får altfor mange pakker fra alle verdens hjørner. Men de sender pakkene over havs noe som gjør de bruker ca 5-6 uker. Dette har ført til at jeg har nesten sluttet å bruke dem. De andre forhandlerer sender pakkene sine fly veine og frakten kostnaden er omtrent likt.
      Bedre å spørre en gang for mye enn en styrt for mye

walter@retlaw.no

Comment

• jarle
        • Feb 2005
        • 341

Tower sender da med UPS express om du velger rask levering, det koster selvsagt deretter men er framme på tre døgn. Ellers er de antagelig den mest seriøse forhandleren som finnes og det eneste negative er at de har veldig tette bånd mot enkelte produsenter slik at de ikke alltid fører de beste produktene. (gjelder blandt annet propeller i store dimensjoner).

Ellers er jeg ganske sikker på at du skal få en automatisk bekreftelsesmail med en gang bestilling er registrert, hvis du ikke har fått det er det antagelig et problem med din bestilling.

Jarle
        It's just like on the SIM exept your VISA is the spacebar.

Comment

• LarsO
          • Dec 2007
          • 1273

Jeg fikk automatisk generert mail umiddelbart etter bestilling om ordre mottat, når de hadde trukket visaen, når pakken var sendt, osv. Jeg valgte "priority mail" (eller noe slikt) som skulle ta to uker og hadde pakken (flyet) på det lokale postkontoret etter en uke og 5 dager.

Comment

• jansr
            • Oct 2006
            • 243

hei nå har jeg bestilt ca 5-6 pakker av tower,må si jeg er stålfornøyd med service.jeg har også vervet meg som supersaver member,siste pakken brukte ti dager over dammen med den billigste fraktmetoden.det har tatt opp til 14 dager før pakken er fremme.og jeg bruker altid den billigste fraktmetoden.etter jeg ble supersaver medlem har pakkene kommet frem raskere,det står en lapp på pakkene mine nå som lyder Rush this shipment belongs to a tower #1 super saver member.kan hende dette hjelper ikkje veit jeg.veit at tower har tror det er 3 faste dager di sender pakker derfor kan det ta litt tid før pakken blir sendt.men en ting er sikkert tower er hvertfal dønn seriøse.trenger ikkje være redd for og handle her.
            mvh jan sigurd røyseland

Comment

• piper
              • Jan 2005
              • 378

God kveld!

Tviler ikke på seriøsiteten nei. Sendte mail, fikk svar etter sytten (17!!) minutter. Årsaken skal visstnok være at pakken sendes som "gift", da blir den nødvendigvis ikke registrert under "my orders". Dette er bare en "testbestilling" for å se hvordan det er å handle der, lurer også på en annen ting;
              Hva er egentlig riktig påslag med tanke på fortolling/mva på bestilling over 1000 penger, det er jo det som er interressant. Tar dere fortsatt sjansen på å sende som gave? Erfaringer mottas med takk!

mvh Terje
              Terje Pedersen

91399490

Comment

• piper
                • Jan 2005
                • 378

Originally posted by retlaw
                Hei terje... Meldt meg inn IØM så ser frem til å hilse på deg.

Erfaringen mine fra towershobbies er at dem er seriøse da de er en av de største RC forhandlerne. Husker ikke helt order prossedyren dems da jeg får altfor mange pakker fra alle verdens hjørner. Men de sender pakkene over havs noe som gjør de bruker ca 5-6 uker. Dette har ført til at jeg har nesten sluttet å bruke dem. De andre forhandlerer sender pakkene sine fly veine og frakten kostnaden er omtrent likt.
                Hei du!
                Har hørt om heliflyginga di, hehe.. Liker meg best med skalafly, men det er jo det som er gøy, at det er stort spenn i aktivitetene i klubben. Miljøet er forøvrig helt topp, vi snakkes på Fossum!

mvh Terje
                Terje Pedersen

91399490

Comment

• Guest

#9 Unapproved
                  Sende som gave? Jeg trodde ikke Tower hadde den muligheten. Jeg har handlet derfra i mange år, og bortsett fra den perioden NorCargo hadde usa-pakkene, så har det gått smertefritt.
                  Jeg mener å huske at Tower ikke tar med porto i deklarasjonssummen, så da kan du enkelt regne ut påslaget utfra varesum, Norsk moms, og postens gebyr 196kr.

En annen kar herfra området bestilte et fly derfra, sendt som overflatepost. Den pakken kom aldri fram, og etter det har de nektet ham å bruke noe annet enn UPS!

En butikk jeg har brukt endel i det siste er lindinger.at i Østerrike. De har enhetsfrakt på 20euro. Du kan bestille x antall 3metersfly, og likevel betale bare 20 euro.

Lars

Comment

• Olavjoergensen
                    • Jun 2005
                    • 2208

Hei

Har handlet derfra noen ganger og valgt en "billig" frakt løsning som kommer opp med 7-14 dagers leverings tid. Det har vært vanlig at det går et par dager før jeg har fått tilsendt sporings nummer osv fra de, men bekreftelse har kommet umiddelbart. Definitivt ingen dårlig erfaring med de, du kan nok ta det helt med ro!

Mvh OJ
                    Olav Jørgensen
                    Low & fast

Comment

Working...