Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noen som har erfaring med www.Xheli.com ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som har erfaring med www.Xheli.com ?

    Jeg mener Xheli har en bra web som gir et godt intrykk. T.o.m online chat support store deler av døgnet.
    Jeg bestilte et helikopter og noen deler derfra forrige fredag. Snakket med chat support både før og etter at jeg hadde lagt inn ordre. De lovet å sende samme dag. Først i dag (etter mye masing på mail og chatsupport hver dag) fikk jeg tilsendt et tracking nummer hos USPS. Jeg kan ikke si meg imponert over det, når de lovet å sende samme dag.
    De påstår at det tar flere dager å klargjøre en internasjonal ordre, noe jeg aldri har opplevd før!
    Nå sitter jeg bare å håper på at pakka faktisk er sendt, og at den inneholder riktig bestilling.

    Noen andre som har erfaring herfra? Prisene var det ikke noe å si på...


    Heiki
    -------------------------------
    Nybegynner --> Pilot som snart skal kræsje
    Heiki
    -------------------------------------------
    Nybegynner --> Pilot som snart skal kræsje
    -------------------------------------------

    www.heiki.no

  • #2
    Spør på Helifreak.com - Fun, Learning, Friendship and Mutual Respect
    De har testa de aller fleste sider.
    Go Lower! Lower.... To Low!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Heiki View Post
      J
      De påstår at det tar flere dager å klargjøre en internasjonal ordre, noe jeg aldri har opplevd før!
      At det tar flere dager er ihvertfall bare tull. Det er mulig Xheli trenger flere dager, men dem om det. Jeg har veldig bra erfaring med helidirect.com, de har sendt pakka samme dagen. De har sendt orderebekreftelse og trackingnummer, og alt har gått på skinner. Jeg sender en del gods utenlands selv, i jobbsammenheng. Det går ut samme dag som bestillinga kommer inn.

      Comment

      Working...
      X