Announcement

Collapse
No announcement yet.

PayPal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Slik jeg har forstått det så er det nå 500 euro pr/mnd som er grensen for å handle uten å verifisere kortet.

    Jeg fikk beskjed om å verifisere i fjor sommer en gang. Gikk knirkefritt, men det tok et par dager før jeg fikk fram koden i nettbanken
    -=-Trondheim Mfk-=-
    * Raptor 50 Titan (SE)
    * T-Rex 450SE
    * E-Sky CP2 (Solgt)
    * Vortex
    * E-Starter
    * Slow Stick
    * Spektrum DX7

    No helicopters were harmed in the creation of this post

    Comment


    • #17
      Originally posted by strutings View Post
      Slik jeg har forstått det så er det nå 500 euro pr/mnd som er grensen for å handle uten å verifisere kortet.

      Jeg fikk beskjed om å verifisere i fjor sommer en gang. Gikk knirkefritt, men det tok et par dager før jeg fikk fram koden i nettbanken
      Det kan godt være, helt du er kommet opp i $3000. Da jeg nådde det beløpet, var jeg nødt til å verifisere kontoen før jeg kunne bruke mer i det hele tatt.

      Men når jeg tenker meg om, har jeg brukt ganske mye mer enn det på en mnd, før jeg fikk verifisert kontoen. Handlet sendere, motorer, og div utstyr som bare det innenfor en mnd.
      Last edited by JanFredrik; 17-03-08, 19:37.
      Jan Fredrik Bjordal
      www.JetsOfBergen.no

      This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

      Comment


      • #18
        men hvorfor i svarte må man verifisere TO kort da? dersom man bare handler på nettett med ETT mastercard?
        man handler med ett kort pr gang.. man fordeler da vel ikke summen på alle kredittkortene på markedet for svingene!!!!

        Comment


        • #19
          Har kun verifisert ett kort (Mastercard) og har ingen problemer med å bli kvitt penger .
          Fred Larssen

          Comment


          • #20
            Originally posted by flarssen View Post
            Har kun verifisert ett kort (Mastercard) og har ingen problemer med å bli kvitt penger .
            Stilig! Det har ikke jeg fått til. Måtte som sagt ha to kort for å få det til. Men men.
            Jan Fredrik Bjordal
            www.JetsOfBergen.no

            This is my Eurosport. There are many like it, but this one is mine.

            Comment


            • #21
              er du sikker på at du tar rett nr? det skal stå paypal555 der fks "555" er koden din.
              jeg har verifisert flere visa kort, siden jeg holder norges rekorden i å rota vekk plastikk kort evnt ødelegge? sa noen rorhorn til depron tjafs? :P

              Comment

              Working...
              X