Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Heisann, lurer egentlig på hvor mangen av dere er medlem av klubber (modellflyklubb)
Og hvor mye bruker dere "godene" som medlem av klubben.
Evnt om hvor mangen "lonly riders" dere er.
Når jeg er på stripa og har vært der en hel dag, er det veldig ofte jeg har flydd bare en eller to turer. Resten går til skravling og diverse, det sosiale betyr mest for meg og nå er jeg medlem i tre klubber og har flere gode venner i alle tre
Er medlem i 2 klubber selv. Klart enig med de andre over her med at det sosiale er viktig. Som Christen sier - det kan lett gå en hel dag med 2 turer og ellers bare skravling. Er også fra tid til annen oppom stripa uten å ha med noe fly i det hele tatt. Er været bra er det alltid noen kjente der.
Stripa er min Cheers - where everybody knows your name....
Er medlem av 2 klubber tilslutta NLF , AHMFK i Høland og Jetta HG klubb i Gudbrandsdalen, Flyvere generelt er sosiale greie folk og det blir som regel en mix av mye skravling, grilling og flyving når man er ute i det fri...
Jeg er medlem av 2 klubber. Jeg bor 500 meter unna Asker Modell Klubb sin stripe som er 150x30m. Den bruker jeg så ofte jeg kan, kan bli 4-5 ganger i uka hvis været tillater det.
AMK har også klubbkvelder på onsdager med bygging, skravling og kaffedrikking. Der er jeg hver uke.
Min hjemmeside: http://home.no.net/pernil
Jeg er medlem i to rc klubber.
Vår lokale klubb Fron RC klubb. http://fronrcklubb.ning.com/
Og Ryfylke modellflyklubb http://www.metanol.no/v2/
Jeg er med i to fordi vår lokale klubb ikke er medlem i NLF/NAK, og jeg synes det er greit og ha forsikring.
Hangar9 33% Extra ZDZ80
Wild-Hare 28%Extra Zenoah 62
ESM Katana 2m Roto 35vi
Funtana S40 OS70Surpass
Fliton Edge540 Saito 100fa
Pc9 Roulette SC61
Calmato sport magnum 46
Mini Funtana børsteløs
Proxima seilfly fra Griffin
Aerofly sim
Futaba 9C Super http://www.arildtagestad.com/
klubb eller ikke klubb, vil begynne med å si at jeg er medlem i Haugaland modellflyklubb hmk som er tilsluttet nak.
Som lonley rider som du kaller det mister du en del ting for det første og viktigste forsikring,tenk om du en dag mister kontakt med flyet eller hellikopter og kjører det i en annen mans eiendom eller som verre er treffer ett menneske
som medlem i en klubb vil du få som regel god hjelp og opplæring i det som trengs pluss om klubben er tilsluttet nak kan du delta på stevner noe som er UTROLIG gøy med masse forskjellige folk
Og til slutt ikke minst det sosiale med å være med i en klubb det er for min del 65% av hele interessen, uten dem hadde nok interessen dalt ut i det blå...
Ps: å være tilslutett NAK er oxo masse andre fordeler som er utrolig viktige for klubben din og for rc sporten generelt.
jeg trodde jeg også var medlem i notodden mfk.Har vært det i 2 år hvertfall. Men jeg har ikke fått betalt regninga enda fordi jeg har vært på langtidsferie. Det kan se ut som jeg har blitt utelukka av både lff og nmfk.
god påske
Jeg har meldt meg inn i Oslo Modellhelikopter Klubb nå etter nyttår. De har åpnet for flere medlemmer pga mange som satt på lisensen sin uten å bruke stripa o.l. Kanskje noe for deg Mademan? Holder til på Berger rett bak Sharif ved Skedsmokorset.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment