Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fisketur med helikopter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fisketur med helikopter?

    På 'americas funniest home videos' så jeg i dag en som fikk fisk på kroken med en rc-båt. Båten ble nesten dratt under før de fikk den til land - med en fin fisk i snøret...

    Dette _må_ jo prøves med helikopter?!
    MMFK|MPX MC3010|MPX Royal MC|Durafly 'Old Crow' P-51D|AXN Floater|Bi-Fly 25|SIG Ninja
    MPX Twin Jet|MPX Lupo|Laser Arrow|Modeltech Angel 2000|Flair Legionare|Terje(RIP)|iCharger 106b

    Hirobo Shuttle: turl.no/13pc
    Bi-Fly 25: turl.no/13pd
    Quickie: turl.no/13pe
    Dynaflite Bird of Time: turl.no/13pf

  • #2
    mener jeg har sett noen snutter med dette på youtube
    mvh jan sigurd røyseland

    Comment


    • #3
      Det var et program om dette for en stund siden. Får en spesialbygd båt for å dra ut snøret når du fisker fra land, fra Asia et eller annet sted. Koster bare 50 lapper eller noe. Med ekkolodd, GPS og automatisk retur til land når det napper.

      Comment


      • #4
        visst du søker på .... fishing with rc boat på you tube finns det noen snutter. Har akkurat sett dem selv gøy

        Comment


        • #5
          Hei

          Som ivrig laksefisker/fluefisker har jeg jo fundert litt på det med helikopter og fiske. Vurderer stekt å invitere en av helifreakene jeg kjenner på fiskutur, med helikopter + video.
          Noen lave pass over elva med video og en kunne sikkert finne en del fine standplasser for laks man ikke vet om...............

          Fiskingen derimot........, den skal gjenomføres med flue og fluestang

          Comment


          • #6
            Fant en video med en som har prøvd dette allerede :

            - Erik -

            ------------------------------------------
            Logo 600SX + 6003D
            Logo 400SE

            Futaba 18MZ

            Comment


            • #7
              Det er visst ikke bare fisk du kan få på kroken...


              Når det gjelder fisking med rc ting så lagde fatter'n og jeg en rc båt slik tidlig på 90 tallet eller noe der om kring. Den fiska jeg med når vi var på hytta. Fikk en del abbor med den
              Pleide å fiske med mark så jeg bare kjørte den dit jeg ville fiske, stoppa opp og lot den stå der inntil det nappa. Ganske artig for en 12-13 år gammel gutt.
              Espen Melby

              :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

              Comment

              Working...
              X