Vil bare si at smallsize har meget bra kundeservice. Jeg har over tid (4 uker ) kjøpt tilsammen 4 spektrum mottakere fra dem. Da den ene, uvisst av hvilken grunn ikke virket på siderorskanalen, ble en ny raskt og enkelt ordnet for meg, uten noen nærmere spørsmål.
Unconfigured Ad
Collapse
SmallSize, meget bra kundebehandling
Collapse
X
-
Jeg har fått kjempehjelp med de tingene jeg har hatt problem med også.
Er verdt å betale litt mer enn på nettet for den kundebehandlingenRaptor 50
TT Redline
Spektrum AR7100R
T-Rex 500 CF
Futaba 611/ BLS251Comment
-
Vel, bra og bra....
Siden har jeg rimelig styrt unna den butikken.Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.Comment
-
De gjorde vel ikke annet enn å rette seg etter kjøpsloven. Var f.eks. innom Coop for en stund siden med en DVD spiller som sluttet å virke etter ett og et halvt år og fikk igjen pengene.Fred LarssenComment
-
Bare for å si min mening, det finnes bare 1 ekte smallsize, og det er den i oslo ved spektrum.
De har alle kvaliteter du søker.
De andre som har blitt medlem i "smallsize" kjeden gjør vel som de har alltid gjort.
Er nok mere snakk om sammlede innkjøp for bedre profitt enn kundebehandling utad. (Kanskje smallsize var litt uklare på det punktet når sammenslåing var på møterommet)
For all del, jeg snakker om min oppfattning av problemet. Sikkert flere enn Osloavdelingen i kjeden som gir god service !Ønsker dere en god dag på feltet !
Birger Mork
Mine besittelser :
Flygreier (Massevis)
Heligreier (En Mini Titan)
Bilgreier (Et par stk.)Comment
-
Men her var det et godt eksempel på å tro på kunden og gi service deretter.Ønsker dere en god dag på feltet !
Birger Mork
Mine besittelser :
Flygreier (Massevis)
Heligreier (En Mini Titan)
Bilgreier (Et par stk.)Comment
-
priser
Sjekket opp noen priser på smallsize og det må virkelig være god service der.
et par eksempler på ting jeg har fått fra utlandet (hobbbycity)
Produkt pris norge pris hobbycity
10a esc kr 395,- kr 66
430 mah 3s lipo kr 325,- kr 38
Har omregnet med en verdi på dollar på 5,5 som er godt på den sikre siden.
Kjøpte 5 stk batterier fra HC og det kom på 190,- frakten var rundt 50 kr.
Senere kjøpte jeg 3 batterier til og en esc 10a, for kr 180,-. frakt rund 50,-
Total pris utlandet kr 470,- ink. frakt.
Samme kjøp i norge ville kommet på kr 2995,- før frakt og andre gebyrer.
HugoLast edited by hugo; 10-09-08, 09:20.Comment
-
Siden begge ordrene dine overstiger 200 kroner må du ta med moms i beregningen (25%
Dvs. at du skulle ha betalt NOK 587,50
Fortsatt mye billigere, men selv om du slapp unna momsen så er det ikke sikkert at nestemann er så heldig
OPPDATERT: Dette er feil.. varens verdi overstiger ikke 200 kronerLast edited by Illusion; 10-09-08, 12:40.Comment
-
Og når man sammenligner så må man ihvertfall sammenligne epler mot epler og ikke epler mot råtne epler.....____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Frakt skal IKKE tas med når det vurderes om pakken skal fritas for moms eller ikke. Altså var begge forsendelsene momsfrie. Kr. 5,50 pr.dollar er nok ikke på den sikre siden lengre, desverre...Fred LarssenComment
-
Som du sier så er det tollvesenets omregningskurser som gjelder på det tidspunktet tollen håndterer pakken.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment