Unconfigured Ad

Collapse

SmallSize, meget bra kundebehandling

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RobertNo
    • Jan 2007
    • 38

SmallSize, meget bra kundebehandling

Vil bare si at smallsize har meget bra kundeservice. Jeg har over tid (4 uker ) kjøpt tilsammen 4 spektrum mottakere fra dem. Da den ene, uvisst av hvilken grunn ikke virket på siderorskanalen, ble en ny raskt og enkelt ordnet for meg, uten noen nærmere spørsmål.
  • Mademan
    • Apr 2007
    • 1086

Jepp, SmallSize har veldig god service (som de fleste, ikke alle nei, norske RC butikker har)
    Go Lower! Lower.... To Low!

Comment

• jan Kenneth
      • Feb 2008
      • 163

Jeg har fått kjempehjelp med de tingene jeg har hatt problem med også.
      Er verdt å betale litt mer enn på nettet for den kundebehandlingen
      Raptor 50
      TT Redline
      Spektrum AR7100R

T-Rex 500 CF
      Futaba 611/ BLS251

Comment

• spitmk16
        • Oct 2005
        • 1367

Vel, bra og bra....

Originally posted by jan Kenneth
        Jeg har fått kjempehjelp med de tingene jeg har hatt problem med også.
        Er verdt å betale litt mer enn på nettet for den kundebehandlingen
        Var innom Smallsize på strømmen for litt siden og handlet noe småstash der, som balsa og lim, og betjenten begynte nærmest å kjefte på meg når vedkommende hørte at jeg handlet mye rc på internett.

Siden har jeg rimelig styrt unna den butikken.
        Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• Raptor
          • Sep 2003
          • 837

De sterkeste overlever?

Ja det er nok blitt slik at skal en overleve så er "service" et sterkt kort.
          Mvh.
          Rolv Leirro

Comment

• flarssen
            • Jan 2005
            • 1842

Originally posted by RobertNo
            Vil bare si at smallsize har meget bra kundeservice. Jeg har over tid (4 uker ) kjøpt tilsammen 4 spektrum mottakere fra dem. Da den ene, uvisst av hvilken grunn ikke virket på siderorskanalen, ble en ny raskt og enkelt ordnet for meg, uten noen nærmere spørsmål.
            De gjorde vel ikke annet enn å rette seg etter kjøpsloven. Var f.eks. innom Coop for en stund siden med en DVD spiller som sluttet å virke etter ett og et halvt år og fikk igjen pengene.
            Fred Larssen

Comment

• TheBirg
              • Jan 2004
              • 692

Bare for å si min mening, det finnes bare 1 ekte smallsize, og det er den i oslo ved spektrum.

De har alle kvaliteter du søker.

De andre som har blitt medlem i "smallsize" kjeden gjør vel som de har alltid gjort.

Er nok mere snakk om sammlede innkjøp for bedre profitt enn kundebehandling utad. (Kanskje smallsize var litt uklare på det punktet når sammenslåing var på møterommet)

For all del, jeg snakker om min oppfattning av problemet. Sikkert flere enn Osloavdelingen i kjeden som gir god service !
              Ønsker dere en god dag på feltet !
              Birger Mork

Mine besittelser :
              Flygreier (Massevis)
              Heligreier (En Mini Titan)
              Bilgreier (Et par stk.)

Comment

• TheBirg
                • Jan 2004
                • 692

Originally posted by flarssen
                De gjorde vel ikke annet enn å rette seg etter kjøpsloven. Var f.eks. innom Coop for en stund siden med en DVD spiller som sluttet å virke etter ett og et halvt år og fikk igjen pengene.
                Vel en forhandler kan jo alltids stille spørsmål om den har vært i bakken, var kræsjet grunnet lavt batterinivå, dårlig antenneledning OSV OSV...

Men her var det et godt eksempel på å tro på kunden og gi service deretter.
                Ønsker dere en god dag på feltet !
                Birger Mork

Mine besittelser :
                Flygreier (Massevis)
                Heligreier (En Mini Titan)
                Bilgreier (Et par stk.)

Comment

• hugo
                  • Jul 2007
                  • 64

priser

Originally posted by spitmk16
                  Var innom Smallsize på strømmen for litt siden og handlet noe småstash der, som balsa og lim, og betjenten begynte nærmest å kjefte på meg når vedkommende hørte at jeg handlet mye rc på internett.

Siden har jeg rimelig styrt unna den butikken.
                  Hvor mye er god service verd?

Sjekket opp noen priser på smallsize og det må virkelig være god service der.

et par eksempler på ting jeg har fått fra utlandet (hobbbycity)

Produkt pris norge pris hobbycity

10a esc kr 395,- kr 66
                  430 mah 3s lipo kr 325,- kr 38

Har omregnet med en verdi på dollar på 5,5 som er godt på den sikre siden.

Kjøpte 5 stk batterier fra HC og det kom på 190,- frakten var rundt 50 kr.

Senere kjøpte jeg 3 batterier til og en esc 10a, for kr 180,-. frakt rund 50,-

Total pris utlandet kr 470,- ink. frakt.

Samme kjøp i norge ville kommet på kr 2995,- før frakt og andre gebyrer.

Hugo
                  Last edited by hugo; 10-09-08, 09:20.

Comment

• Illusion
                    • Jun 2008
                    • 703

Siden begge ordrene dine overstiger 200 kroner må du ta med moms i beregningen (25&#37

Dvs. at du skulle ha betalt NOK 587,50

Fortsatt mye billigere, men selv om du slapp unna momsen så er det ikke sikkert at nestemann er så heldig

OPPDATERT: Dette er feil.. varens verdi overstiger ikke 200 kroner
                    Last edited by Illusion; 10-09-08, 12:40.

Comment

• hugo
                      • Jul 2007
                      • 64

Det kom ikke noe moms på pakkene, jeg tror avsender hadde merket verdien av innholdet og ikke tatt med frakt.

Hugo

Comment

• Illusion
                        • Jun 2008
                        • 703

*gjelder ikke lenger*
                        Last edited by Illusion; 10-09-08, 12:41.

Comment

• affa
                          Administrator
                          • Jul 2002
                          • 5878

Og når man sammenligner så må man ihvertfall sammenligne epler mot epler og ikke epler mot råtne epler.....

Comment

• flarssen
                            • Jan 2005
                            • 1842

Originally posted by hugo
                            Det kom ikke noe moms på pakkene, jeg tror avsender hadde merket verdien av innholdet og ikke tatt med frakt.

Hugo
                            Frakt skal IKKE tas med når det vurderes om pakken skal fritas for moms eller ikke. Altså var begge forsendelsene momsfrie. Kr. 5,50 pr.dollar er nok ikke på den sikre siden lengre, desverre...
                            Fred Larssen

Comment

• Illusion
                              • Jun 2008
                              • 703

Originally posted by flarssen
                              Frakt skal IKKE tas med når det vurderes om pakken skal fritas for moms eller ikke. Altså var begge forsendelsene momsfrie. Kr. 5,50 pr.dollar er nok ikke på den sikre siden lengre, desverre...
                              Beklager.. du har selvsagt rett! Det er vareverdien som ikke skal overstige 200 kroner. Men dersom det overstiger 200 kroner skal du betale moms på vareverdi OG frakt.

Som du sier så er det tollvesenets omregningskurser som gjelder på det tidspunktet tollen håndterer pakken.

Comment

Working...