Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Så hva driver du på med, eller rettere sagt hva mekker du på?
Vært moro å sett hva modellflynorge syssler med, nå som dagene er allerede merkbart kortere.
Eller er det noe på gang? Ingenting her er hverken for stort eller smått.
Mvh
Gudmund
Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.
Venter på posten....
Det skal komme en 30% Super Decathlon til meg om noen dager.
Den skal bygges fra Wendell Hostetler tegninger og er et short kit fra Belair kit.
Nå er byggelysten tilbake igjen etter flere år med montering av div. ARF.
Gleder meg.
Sitter og fikler med siste detaljer på extraen,håper på fint vær til helga for jomfrutur.
holder samtidig på og flytter servoer på balanse og sideror på 2 stykk RCS skyglider 2000,da disse overføringene er for slappe...blir vel å bestille meg en great planes venus .40 de nærmeste dagene...
vurderer også å bygge meg en indoormodell fra scratch,men tiden vil vise...
Stefan Strand
Gluing is an art,now where is Michelangelo when you need him...
Sitter å vurderer om jeg skal bestille meg en 12-fots "Senior Telemaster" fra USA, bare for å bevise for gubbene i klubben at elektro ikke trenger å være smått...
Remi A. Sørensen - 94877903
Leder i Lofoten RC-Klubb
Nan Xplorer FullCarbon X tail
Pike Perfect X tail
Pike Brio / Giant
Alpina 4001
DG 500/22 Elan under opppussing
Birde of Time ( Noe redusert må restureres )
Har en Super Air fra Black Horse Models som skal settes sammen. Skal bygge om en Thunder Tiger 60 Trainer til halehjul slik at jeg kan bruke store hjul / ski når gresstripa ikke lenger er kortklipt, men langhåra eller snødekt. Prosjekter på ønskelista ellers er et el annet for å fly innendørs med, hangmodell ca. 1 - 1,5 v.spenn og liten elektromodell.
Eller er jo rydding av hobbybua et stadig pågående prosjekt.
Men de nærmeste dagene blir det ut i skogen å skremme elg.....
Olav Moe
-- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --
Sitter og vurderer hvilke restaureringstiltak som skal iverksettes på en 1:3 Minimoa fra lanyu/Made-in-China. Betrekningen er ikke all verdens i utg.pkt, så det bør kanskje få ny drakt, muligens lage plugg og vacuforme ny canopy, forbedre skjøter mellom ytter- og innerpaneler på ving, innredning etc.. Uansett hvor det måtte ende er det all grunn til å glede seg til vårtermikken legger sin lune hand over sørlandet atter en gang.
Som parallelle sideprosjekt planlegges en DLG og så holdes det en åpen plass i køen til eventuelle impulskjøp
Mye på gang, men null tid til å gjøre det på. Dermed blir det akkumulert opp en god del prosjekter så man har no å drive med utover vinteren.
For å nevne noen:
- Reparer min ZOOM F3F
- Bygge/Montere min nye Predator F3F
- Montere slepekrok på min nye ASW 27 4m kjøpt på rcmarked, og ta jomfrutur
- Bygge eller selge min 2.6m Multiplex ASW 27-B???
- Bygge Dual Ace m 2 x .52 Evomotorer
- Bygge Cambrian Spitfire funfighter m OS .32-SX
- Begynne på skalaprosjektet mitt. En 1:5 Beech B-55 Baron
- Bygge Super-airliner om til hangkjerre / PSS-modell
- Går med noen planer om å lage en fugl ( 1:1 Tårnsvale/tårnseiler) til å bruke på hanget jeg og. Den blir nok ikke like stor som ørna Hansemann da
Hei,
Jeg bygger/monterer litt fly for andre så jeg har nok å henge fingrene i egentlig. Holder på med en Skymaster L-39 og begynner snart på en C-arf Eurosport. Etter det skal jeg i gang med to Skymaster F-86 Sabre, en til en kompis og en til meg selv.
Legger ved noen bilder av min sabre, den var rimelig "naken" så jeg måtte bestille decaler fra Ralle http://www.tailormadedecals.com/ Jeg har også lagt maling ned i alle nagler og panellinjer for at det skal fremheves på noenlunde riktig vis. Jeg gleder meg STORT til å fly Sabre`n
-Bygge ferdig ørna.
-Lage stort slepefly. Antagelig en Piper Pawnee 3,3m fra scratch.
- En Tiger F-16 fra Skymaster kommer snart.
-Lage en vandrefalk i 2:1 med foldbare vinger.
- Ny stor Ventus
Få utstyr i en Acot F3F som enda ikke er kommet.
Alt mere eller mindre samtidig sånn at jeg trives skikkelig
Mvh
Gudmund
Greit med skygge, så lenge det er fra en Cumulus..
Har muligens noe med for mye lynlim å gjøre.
Prosjekt 1: Montering av 3,2 m Zoombie F3F (mangler bare noen karbon-rør.. men de er på vei )
Prosjekt 2: Bygging av arbeidskrok
Prosjekt 3: bygging av Cambrian Funfighter Spit.
Prosjekt 4: Ny indoor "lefse" ( depron)
og en Seagull Stearman, som trenger nytt servobrett og overhaling for å bli flyklar.
Og når det er ferdig kanskje bygge opp en 60cm Hacker Tigermoth ( indoor, tenker jeg..)
og videre planlegging av en Blackburn Skua (scratchbygg..)
__________________________________________________ ___
Jørn Kaasbøll
Scale Warbirds of Norway
For tiden driver eg hyppig å lære meg å fly mitt Cessna 400 EP, føler eg kan fly det såpass godt at eg snart skal bestille meg et AT-40 med OS 46LA.
Gleder meg virkelig til å få et skikkelig fly, med fuelmotor!
Besøk http://www.mortenbilet.net for testar, bilder og tips om RC-fly!
Interessert i RC? Besøk #radiostyrt @EFnet eller #rchobby @QuakeNet!(Samme kanal på forskjellige servere)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment