Unconfigured Ad
Collapse
POLL: Ønsker andre sin mening om denne hendelsen
Collapse
X
-
POLL: Ønsker andre sin mening om denne hendelsen
116Alltid den som eier flyet3.45%4Alltid den som låner flyet11.21%13Den som foreslår lånet68.10%79Den som har nytte av lånet17.24%20Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Tags: None -
Er det bare meg, eller er de to siste valgene litt like??
"Den som har nytte av lånet" vil vel kanskje/nødvendigvis være den som foreslår lånet? Eller?
Men supert at dette kommer frem. Det er nok ikke første gang dette skjer, og helt sikkert ikke siste!
Jeg får stemme jeg og da...Audun Thinn
Anonyme Dobbeltdekkeroholikere -
Tja, jeg slet vel litt med å se hvordan det siste alternativet kom inn i bildet, men la oss si at det skal være stevne og konkurranse, og kompisen din gruser flyet sitt helga før. Av ditt gode hjerte så foreslår du at han kan få låne B-modellen din, sånn at han får deltatt.
Jeg mener nå at pkt. 3 burde gjelde da også, menComment
-
"Hei, har du trøbbel med flyet ditt? Jeg kan godt justere det om jeg får låne det."
eller
"Du jeg har trøbbel med flyet mitt, kan du låne det en tur for å justere det."
Begge tilfeller har samme person nytte av lånet, men lånet blir ikke foreslått av sammeMvh
Bjørn Tore Espevik
Team Visa...Comment
-
"Brukområdet" for den siste kan jo være så mangt, men for min egen del har jeg opplevd å prate med noen som har en modell jeg kunne tenke meg å kjøpe, og så foreslår HAN at jeg må bare låne den en tur om jeg vil.
Da er det han som foreslår, men jeg som har nytten av å teste modellen.Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Comment
-
Burde ikke ett valg være å dele på kostnadene?Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment