Unconfigured Ad

Collapse

Hjelp til realflight G4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ludvik 79
    • Jan 2008
    • 180

Hjelp til realflight G4

Hei
    jeg var uheldig og skrape disc nr 4. på RF.G4 og nå mangler jeg en fil, er det noen som kan maile den til meg filen er RFV4_4.dck, mail adressen min er J79K@hotmail.com
  • roadrune
    • Jul 2007
    • 2292

Originally posted by ludvik 79
    Hei
    jeg var uheldig og skrape disc nr 4. på RF.G4 og nå mangler jeg en fil, er det noen som kan maile den til meg filen er RFV4_4.dck, mail adressen min er J79K@hotmail.com
    Jeg vil tro den filen bare er den første i en rekka av filer du trenger....

Siden du allerede har kjøpt den, ser jeg ikke noe problem i å laste den ned, noe som ellers ville vært ulovlig.
    Backup er lov: http://thepiratebay.org/torrent/4243...pdate_4.00.051
    Hilsen Rune Marcussen

MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
    T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
    JR DSX9

Fitjar Modellflyklubb
    ---------------------------------------------------------------------------
    Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

Comment

• ludvik 79
      • Jan 2008
      • 180

Takk for hjelpen, nå får jeg se om jeg får det till jeg er ikke så veldig god på slik fil flytting, men det er bare en fil jeg trenger resten av filene er ok.

Mvh
      Jonny L. Karlsen

Comment

• spitmk16
        • Oct 2005
        • 1367

Originally posted by roadrune
        Jeg vil tro den filen bare er den første i en rekka av filer du trenger....

Siden du allerede har kjøpt den, ser jeg ikke noe problem i å laste den ned, noe som ellers ville vært ulovlig.
        Backup er lov: http://thepiratebay.org/torrent/4243...pdate_4.00.051
        Som du sier er det lov å kopiere så mye man vil, dersom det er til eget bruk, og at man har kjøpt varen først. Dette er regulert i åndverkeloven, mener jeg.
        Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

Working...