Announcement

Collapse
No announcement yet.

Technoflight

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Technoflight

    Se hva jeg fant
    http://www.technoflight.no/shop/index.php
    Hyggelig at de åpner igjen, kjempeservice og hyggelige folk der.
    En av de beste webshop'ene å navigere seg rundt i også...
    Mvh
    Bjørn Tore Espevik

    Team Visa...

  • #2
    Litt rart å takke for seg å selge varelageret til rcpro.no og deretter 6 måneder senere starte opp igjen... Menmen skader jo ikke det!
    Lars Norberg

    Comment


    • #3
      Detta må jo vera tidenes julegave. Kjempe flott at dei starter opp igjen.
      Mvh:
      Johnny.Ystanes. Ullensvang Herad
      www.folgefonnrc.ning.com

      MA X-Cell Fury Extreme 90
      Raptor 90 3D
      Raptor 50 Titan SE
      T-Rex500GF
      T-Rex450SE V1
      JR Pcm9XII m/2.4Ghz modul

      Comment


      • #4
        Ja, det er uten tvil positivt!
        Det har vel foregått et eierskifte, men det bekymrer jeg meg ikke for
        Espen Melby

        :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

        Comment


        • #5
          Tja,
          Av ren nyskjerrighet kunne det jo har vært interessant å høre fra Technoflight hva de ser nå som de ikke gjorde for 6 mnd. siden, samt hvilke betraktninger RcPro har rundt dette at ? Dere får en ny konkurrent, en merkevare, som stiger opp som Fulg Phønix.

          En ting vi vet er jo at valutakursene akkurat nå ikke er så forbrukervennlige som de var for et 1/2 år siden og at det dermed ikke er fullt så attraktivt for oss forbrukere å handle fra utlandet som det var.

          Stein

          Comment


          • #6
            Originally posted by Kingfisher View Post
            En ting vi vet er jo at valutakursene akkurat nå ikke er så forbrukervennlige som de var for et 1/2 år siden og at det dermed ikke er fullt så attraktivt for oss forbrukere å handle fra utlandet som det var.

            Stein
            Vel - hvis ikke forhandlerne ønsker å redusere marginen sin med 30% ($) så må de (har de allerede) justere opp prisene med tilsvarende, dermed er vi tilbake med at netthandel fra utlandet er like attraktivt!
            Last edited by Quadrocopter; 03-12-08, 10:10.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Kingfisher View Post
              Tja,
              Av ren nyskjerrighet kunne det jo har vært interessant å høre fra Technoflight hva de ser nå som de ikke gjorde for 6 mnd. siden, samt hvilke betraktninger RcPro har rundt dette at ? Dere får en ny konkurrent, en merkevare, som stiger opp som Fulg Phønix.

              En ting vi vet er jo at valutakursene akkurat nå ikke er så forbrukervennlige som de var for et 1/2 år siden og at det dermed ikke er fullt så attraktivt for oss forbrukere å handle fra utlandet som det var.

              Stein
              Meg bekjent så var det vist tiden som ikke strakk til for jørgen og co den tiden de drev på?

              Hvis det er nye eiere inne i bildet så har vel de bedre tid da
              Futaba 10C Fasst
              Last Down 3XL V3
              Spirit Elite
              Primo
              Hellcat
              Sukhoi
              Pt 19
              Ucd
              Bossanova
              Giles 202
              Boomerang
              Mojo
              Ultra Stick
              Riva Silver X
              Laser 3d
              Hobbyrommet er fullt av leker.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Heliman View Post
                Se hva jeg fant
                http://www.technoflight.no/shop/index.php
                Hyggelig at de åpner igjen, kjempeservice og hyggelige folk der.
                En av de beste webshop'ene å navigere seg rundt i også...
                Takker og bukker Bjørn Tore, og alle dere andre...! Ros er jo alltid hyggelig, særlig fra gamle kunder At det i det hele tatt rusler folk rundt i sjappa når den offisielt er nedlagt våger jeg å ta som et tegn på at den er savnet

                Litt fakta:
                Som de fleste vet så solgte jeg "innmaten" i TechnoFlight til RCPro i vår (se mfn-tråd). Selve nettbutikken ble nylig solgt til Anders Fuglerud ("andfug" på Mfn), og vil gjenåpne i "god gammel drakt" om kort tid. Undertegnede bidrar i den sammenhengen kun som tilrettelegger, men vil nok fortsatt "spøke litt" i kulissene etter at butikken gjenåpner....

                Som svar på ditt spørsmål, Stein:
                Beslutningen om gjenåpningen av TechnoFlight har foregått i full forståelse mellom undertegnede, TechnoFlights nye eier og RCPro, så her er det null "skjelletter i skapet"...

                For egen del synes jeg det er stas å ha funnet en ny eier til butikken, etter å ha lagt så mye arbeid ned i utviklingen av butikk-konseptet. Og selv med nye folk bak "disken" er jeg overbevist om at gamle kunder vil nikke gjenkjennende både til butikken, vareutvalget og servicen når den om kort tid gjenåpner...
                Jørgen Dahl
                Innehaver av www.technoflight.no
                fra 2006 til 2008...

                Comment


                • #9
                  Ja, da er det vel min tur til å komme på banen....

                  Som Jørgen allerede har skrevet så er navnet Anders Fuglerud, og jeg er altså den stolte nye eier av www.technoflight.no. Reetableringen er i full gang, og den nye besøksadressen blir Helsfyr i Oslo – ikke veldig langt fra butikkens ”fødested” på Slemmestad. Det blir vel som ”å hoppe etter Wirkola” å leve opp til Jørgens rykte som RC-forhandler, men jeg har brettet opp ermene og er spenn klar...!

                  Det nye vareutvalget er foreløpig ikke lastet opp i WEBshop’en, men jeg kan i hvert fall røpe at jeg kommer til å videreføre TechnoFlights kvalitetsprofil, og lover å lansere et spennende sortiment med både gamle ”kjenninger” og nye overraskelser...

                  Vil rette en stor takk til Jørgen for all hjelp og bistand i anledning overtagelse og tilrettelegging av nettbutikken. Takk også til Emil på Sortland for konstruktivt samarbeid.

                  Ser frem til å åpne ”dørene”, og ønsker da selvsagt alle gamle og nye kunder velkommen.

                  Mvh
                  Anders Fuglerud

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Heliman View Post
                    En av de beste webshop'ene å navigere seg rundt i også...
                    Helt enig, der må jeg si at Jørgen har gjort en knall jobb. Ikke noe vondt om rcpro, men sidene deres er nesten håpløse i forhold.
                    Drammen rock city

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sollie View Post
                      Helt enig, der må jeg si at Jørgen har gjort en knall jobb. Ikke noe vondt om rcpro, men sidene deres er nesten håpløse i forhold.
                      Ny kommer snart...
                      Mathias
                      Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

                      Comment


                      • #12
                        Jepp, vi jobber med det, men ting tar mye mere tid enn man tror.. Takk for tålmodigheten.
                        Emil Nilsen
                        www.rcpro.no

                        Comment

                        Working...
                        X