Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deja vu, store fisker spiser små fisker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deja vu, store fisker spiser små fisker

    I.o.m. jeg er i ferd med å sluttføre en Alpina 5001 med Graupner/JR servoer, kom jeg over en nyhet på Graupners hjemmeside hvor det står at Tangent nå blir til Graupner Tangent.(Tangent var tidligere Multiplex)

    Kanskje like greit da jeg har opplevd Tangents kundeservice til å være under pari. Kanskje en sterkere merkevare som Graupner kan bistå de med noen positive holdningsendringer.

    Deja vu'et består av at jeg på tidlig åttitall kjøpte et heli (way over my head, so to speak), fra HEIM. Det var en Bell 222 med Heim-mekanikk som sammen med den første Futaba PCM-radioen, inkl. gyro) i Norge kostet sjorta(mesteparten av studielånet), også ble kjøpt opp av Graupner like etterpå.

    Jeg tar det som et kvalitetstegn at Graupner gjør som de gjør, og gleder meg til maiden med Alpina'en på tidlig vår.
    Regner med det går bedre med den enn hva det gjorde med 222'ern.

    Stein

  • #2
    Hvor mye dyrere blir det når det blir til Graupner?

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jøllsrud View Post
      Hvor mye dyrere blir det når det blir til Graupner?
      Det er et betimelig spørsmål.
      Men også mye opp til oss, ved å vise forbrukermakt.

      Det forunder meg noe, i disse tider, at mange produsenter opererer med lange leveringstider(les prisnivå). Det virker ikke som om etterspørselen etter modeller går ned.

      Steih

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kingfisher View Post
        Det forunder meg noe, i disse tider, at mange produsenter opererer med lange leveringstider(les prisnivå). Det virker ikke som om etterspørselen etter modeller går ned.

        Steih

        Man trenger jo noe trøst i disse finanskrisetider

        Comment

        Working...
        X