Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hadde egentlig beregnet og få ett nytt fly under treet, men det er blitt litt forsinket i produksjonen.
Har bestilt meg et nytt F-15 i skala 1:7, 2,75 meter langt, og 1,7meter i vingespenn. Skal ha to stk Jetcat P-160 i den, så dette blir rått! flyet kommer til og veie ca. 25kg ved take off, og har som sagt to stk 16 kilos turbiner som drar dette til himmels. Kommer på nyåret, skulle vært her ca. 15. desember
Hadde egentlig beregnet og få ett nytt fly under treet, men det er blitt litt forsinket i produksjonen.
Har bestilt meg et nytt F-15 i skala 1:7, 2,75 meter langt, og 1,7meter i vingespenn. Skal ha to stk Jetcat P-160 i den, så dette blir rått! flyet kommer til og veie ca. 25kg ved take off, og har som sagt to stk 16 kilos turbiner som drar dette til himmels. Kommer på nyåret, skulle vært her ca. 15. desember
mvh
Christian
Det gjør jo egentlig ikke noe da esken uansett er altfor stor til å ha under et juletre...
William Jul Ringkjøb
Bodø MFK
If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...
Skulle egentlig vært en 3 meters Yak 55 fra composite arf her, men den er desverre litt forsinket. I american flag lakkerings skjema http://www.composite-arf.com.hk/ar/Product?733000
3w 170 CS TS, samt alle servoer og elektronikk ligger klart for montering.
Hei og god jul. Fikk meg nyttige ting til verkstedet ifra foreldrene mine som var en verktøykasse med Dreme og litt stæsj til den å en skikkelig lodde stasjon
Fikk i tilegg ett gavekort til elefun på 1000,- så da kan jeg jo velge selv å slikt liker vi
Tja.ikke rc utstyr akkurat,men fikk en "rubbhall" på 18m2 som eg kommer til å sette opp på kalde vinterdager.har en liten gassovn eg tenkte å ha inni der slik att man har en plass å varme seg litt av og til når man er på stripa.
Alt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.
Det gjør jo egentlig ikke noe da esken uansett er altfor stor til å ha under et juletre...
Hehe.. kommer jo an på hvor stort juletre man har det.....
Av min kjære fikk jeg det jeg ønsket meg nemlig en Elite force pilot fra blueboxtoys til Sabren min. Ellers har jeg kjøpt meg Spektrum modul til 9x2`n til meg selv. Og jeg må jo si at det stort sett er julekvelden hele året med både små og store pakker
Jeg fikk en hard pakke. Det var en flyvene vekkerklokke.. Den tar av når klokken ringer, så er det bare komme seg ut av senga og få fanget dette helikopteret.
så man får skudd av vekkerklokka.. hehe..
Jeg fikk en hard pakke. Det var en flyvene vekkerklokke.. Den tar av når klokken ringer, så er det bare komme seg ut av senga og få fanget dette helikopteret.
så man får skudd av vekkerklokka.. hehe..
Spørs hvor lenge jeg syns dette er gøy da.. hehe
O.T. men: hvor fikk du tak i den? hehe
jeg fikk en ny JR scan 10-kanals mottager
Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment