Unconfigured Ad

Collapse

Handle utaskjærs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • leffen
    • Oct 2003
    • 49

Dessuten så hender det jo at de du handler med er "snille" og setter et mye lavere beløp på fakturaen som ligger i pakken slik at det blir mindre moms.

Jeg ber forhandlere alltid om å sette ned prisen noe,for å slippe litt av den dyre momsen.Men ikke sett den for mye ned,for varen er forsikret og det for den "offisielle "prisen.Bestillte noe fra alshobbies,volum frakt,så det ble frakt pris på 60 pund.Da må man betale moms for den totale verdien,dvs. verdien på varen+frakt.Jeg bomma litt der.
    Ved betaling til utlandet bruker jeg alltid noe som heter paypal,det er en sikker måte gjennomføre betaling.
    Leif S. Nilsen

Jupiter m/irvine 53-chipmunk m/sc 65

Comment

• Flue
      • Oct 2003
      • 902

Frakten kostet riktignok ca.1100kr, men når pakkens verdi var på feil side av 15000kr var det værdt det!
      Tørr jeg spørre hva det var?

Forhandler de fly også eller går det helst i helikopter?
      Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
      er der ingen der kender dem.

Comment

• Thinnthinn
        • Sep 2002
        • 1172

Nja.. Tørr og tørr..
        Det var nå 3stk komplette Futaba 9C radioer, masse MK linker, ting og tank, samt 5 digitale servoer og 10 analoge....
        -Nei, alt det var ikke til meg

De forhandler mest fly. Det som er litt dumt med å handle fly der borte, er størrelsen på eskene. Blir fort dyr frakt. Spør Jon Wold
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

• Odd
          • Apr 2004
          • 26

Jeg lovte vel å komme med tilbakemelding på kjøpet av rotorblader i Singapore.
          Det var disse bladene: H6822 680 58 12-19 4-5 S N/A Square S$95.00, fra: rotor.com.sg.
          Jeg bestilte 2 sett blader, og valgte 9-12 dagers levering (30$).
          Bladene kom innenfor de 12 dagene. Det var en forskjell i forhold til opplysningene bak varenummeret. Her står det at innfestingen er 12 -19mm, men på bladene som kom var det 14 mm. Det resulterte i en liten dreiejobb, så var alt i orden.
          Prisen ble: Til rotor.com inkl.frakt kr 905,13, til den norske stat kr 201,-.
          Total for 2 sett kr 1106,-. Det må være akseptabelt for carbonblader.
          Kyosho Calmato 40 (ARF) - Magnum 46
          Wilga 2000
          Raptor 50 V2
          Sanwa RD 6000
          Opp skal det - for ned vet jeg det kommer.

Comment

Working...