Announcement

Collapse
No announcement yet.

Utmelding....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Utmelding....

    ...noen som vet hvor i huleste man kan slette sin egen brukerprofil her?

    Finner ingenting som hjelper i brukerpanelet eller noe..
    Må man ha hjelp til å slette profilen her?

    Isåfall, en eller annen mod.. Vær vennlig å slett brukerprofilen min..

    Til alle kjente/ukjente her inne.. Jeg er å treffe på Forums - (RS) Radiostyrt.no , samme nick! Det er plass til dere alle der.. Seriøse diskusjoner, flere og flere for hver dag!

    Signing off this sandpit... Alf@alfa!
    Last edited by Alfalfa; 07-02-09, 18:53. Reason: Skrivefeil...

  • #2
    Utmelding.

    Tok en tur innom di nevnte sider. Sikkert seriøst ja, men uhyre lite flyrelatert da. Nei, det der så ut som en elendig ide!

    Her på forumet er det ufattelig mye kompetanse og bredt nedslagsfelt innen alle grener fly/helikopter.

    Du må gjerne slette profilen her, men er helt sikker på den SERIØSE modellbygger/flyger forsatt blir å finne nettopp her! Lykke til.

    mvh Terje
    Terje Pedersen

    Indre Østfold Modellflyklubb

    91399490

    Comment


    • #3
      Du må sende en mail til Klaus.

      Jeg er også medlem på radiostyrt.no, men det er kun for bil greiene mine. Tror tyngden ligger her faktisk når det gjelder fly.

      En annen ting Geir, jeg skal prøve å si dette på en respektfull måte..... du kaller dette en sandkasse? ble du født med alle ferdighetene dine?
      Christen
      http://jetsofnorway.com/

      Comment


      • #4
        Har vært medlem her på forumet i ca 6 år. Har merket en endring over tid uten at jeg har latt meg provosere av det. Er innom forumet daglig men må innrømme at det siste året så har det ikke vært så mange poster som har fattet min interesse. Mulig jeg er sær eller at det å begi seg inn i pattern verden er for smalt for dette forumet.

        For de som driver med IMAC, seilfly og elektro ser jeg at postene er aktive og ikke minst all den hjelp som gis til de som vil begynne med en fantastisk hobby. Jeg ønsker forumet lykke til og må vel inse at det er et speilbilde av hvordan hobbyen våres er.
        Espen Kvien
        Gruppeleder F3A
        Vingtor RC Club
        f3a.norge@gmail.com

        Mange fly og mye moro

        Comment


        • #5
          Er "temmelig" fersk i gamet og kan ikke si noe annet at dette forumet har hjulpet meg mye.
          Men - skal forumet leve innen de forskjellige nisje områdene så må man bidra selv!

          Har faktisk savnet innspill fra F3A gjengen - det må være mengder av piloter som driver på med dette - tenk hvilken inspirasjon noen antikker og diskusjoner kan være for nybegynner som har lyst prøve - det er ikke alltid like lett for en fersking å starte en tråd eller ta en tur ut på stripa der det bare er "proffer".

          Tror heller ikke "protester" med å melde seg ut av forum skaper entusiasme og sympati - ta heller en pause - la det roe seg - kom til bake etter en stund - og verden kan være forandret.
          Last edited by Quadrocopter; 07-02-09, 22:06. Reason: typo

          Comment


          • #6
            Om man vil forlate en skute uansett tilstand så er det jo bare å la vær og engasjere seg.

            Det og slette sin brukerprofil er vel OK, men man kan vel kanskje ikke forvente at alle sine innlegg blir fjernet. Om det er det som ønskes gjort da ?

            Det resulterer kanskje i at mange diskusjoner blir med hull ?

            Det man har skrevet har man skrevet. Det må man stå for.

            (Nå kan det være jeg leses som kritisk) Men man kan vel forlate et forum på en OK måte uten å reklamere for sin egen nye side ?
            Gratis reklame er billig det.

            Uansett, Lykke til !
            Birger Mork
            Last edited by TheBirg; 07-02-09, 21:42.
            Ønsker dere en god dag på feltet !
            Birger Mork

            Mine besittelser :
            Flygreier (Massevis)
            Heligreier (En Mini Titan)
            Bilgreier (Et par stk.)

            Comment


            • #7
              Hobbyen går opp og ned, er på flere forum selv men kunne aldri tenke meg å slette profilen min.

              Når innteressen får ett oppsving er det jo greit å være tilbake under kjent navn
              =================
              Runar Holm
              www.maxmekker.com
              =================

              Comment


              • #8
                TheBird, nå er ikke dette hans side. Det er ett sted som har eksistert noen år. Men den var tidligere stort sett bare for biler. Men den har nå blitt utvidet til mer, både, båt heli og fly. Men jeg har vært medlem av Radiostyrt i flere år, og jeg ikke si at jeg finner like mye nyttig info der, ang fly og heli som jeg gjør her.

                Det er greit å melde seg ut av ett forum, men å annonsere det slik som det gjøres her, det er vel det man kaller "barnslig"..
                Thomas Molnes
                Ålesund og Omegn Modellflyklubb

                Comment


                • #9
                  Radiostyrt.no, fant bare biler og radiostyrte gravmaskiner der.....stusselig side, men blir vel bedre etterhvert...
                  Øyvind

                  www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

                  Comment


                  • #10
                    Det og frekventere på et forum kan jo til tider være med blandede opplevelser. Akkurat slik det er å eksistere rundt forbi i samfunnet for øvrig. Opplevelsene er vel som i andre ”settinger”. Man finner de man kommer meget godt over ens med, man finner de som man kommer greit over ens med og man finner de man over hodet ikke kommer over ens med.

                    Det som gjør det hele til en utfordring er å oppleve det ”skrevende ord”. Dessverre er ikke alle like flinke til å skrive på en slik måte at andre oppfatter det slik som det var ment når det ble skrevet. Andre klarer å uttrykke særdeles klart enten de skriver eller snakker. Jeg tror ikke nødvendigvis det fører frem til noen annen særlig annen opplevelse og skifte forum, men en kan så klart finne en ny setting og litt andre medlemmer.

                    For all del, finner man det lite hensiktsmessig å være på forumet så bør man la det bestå uten å være en aktiv del av det. Felles for alle om dagen er velfor mye forumtid og for lite flytid.

                    Lykke til for den som måtte hoppe av skuta, men det er flott hvis de som har kompetanse og bred erfaring orker og ”holde stand”.

                    Det mest utfordrende er vel å se et innlegg med meningsfylt og riktig forklaring bli utvannet av en rekke meningsløse innlegg som overhode ikke løser noe annet enn og skape flere forvirringer og misforståelser…
                    Arild Johansen

                    Modell-Helikoptersport
                    Oslo og Omegn Modellhelikopterklubb/
                    AHMHK

                    Comment


                    • #11
                      Det er surt at Alfalfa bailer ut, jeg har satt stor pris på språket hans. Engasjert type, og "suge flekkene av en dalmatiner" er et vidunderlig uttrykk. Kom tilbake og opplys oss!
                      Last edited by bjeff; 08-02-09, 12:26. Reason: Unødvendig sterk ordbruk, tåpelig insinuasjon
                      Anders Eiebakke
                      90078513

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Alfalfa View Post
                        Må man ha hjelp til å slette profilen her?
                        You can check out any time you like, but you can never leave (Hotel California)


                        Sorry kunne ikke holde igjen her. Sangen dukket opp i hodet mitt straks jeg leste dette.

                        Comment


                        • #13
                          Hei.. Måtte bare sjekke om profilen fungerte for å få komme med et svar på dette..

                          Det er jo bra at folk er engasjerte, men du verden for en reaksjon...!

                          For det første... Det at jeg brukte uttrykket "sandpit" ser jeg kan misforstås..
                          Jeg kaller alle diskusjonsforumer sandkasser, av den enkle grunn at det ER en sandkasse.. De fleste leker veldig godt sammen, men noen vil ha alle lekene selv, noen vil ikke ha andre i sandkassa og andre igjen sitter og hiver grus.. Og andre griner... Sånn er det, og sånn vil det alltid bli! MFN er ikke noe særtilfelle her! Hvis noen ble støtt.. Sorry! (Heldigvis ble det ikke noe av loven til Navarsete..)

                          For det andre... Som noen påpeker så går interessen i bølgedaler..
                          Jeg gjorde den himla tabben å ta på meg lederverv i en klubb og fikk hele den katastrofale arbeidsulykken til NLF (også kalt Sikkerhets Utvalget) i fanget, med påfølgende uro og opprør i klubben.. And then came silence from above!!

                          Og i tillegg oppleve at inside-folk som burde vite noe, og si noe vettugt deretter, sitter og later som ingenting og stikker en i ryggen og skylder på klubbens styre... Gøyalt? NOT! Sånne mennesker eier jeg ikke respekt for og holder meg unna i fremtiden!

                          Det tok fra meg veldig mye av gleden og gnisten for modellfly! Og jeg roet det derfor ned, og flyr KANSKJE hvis det skulle passe seg sånn, hvis jeg gidder og været er fullstendig optimalt og det er hyggelige folk på stripa... Og det ikke er masing om å ta på seg å gjøre ditt og datt...
                          Kanskje en dag, at jeg blir like aktiv som før.. Hvem vet?

                          For det tredje.. På grunn av dette så vier jeg heller mer tid til PPL-A og interessen til guttungen, som kjører bil, derfor er radiostyrt.no et bedre alternativ, da det er få ting på dette forum som har mer enn 3 hjul...

                          For det fjerde.. Jeg føler vel at jeg ikke har så mye konstruktivt å komme med her lenger, i og med at interessen er som den er..
                          Å lese "byggeblogger" om (a)rtf-fly med 1290 innlegg (da helt fra "Nå har jeg vært inne på en webside og kikket" til "nå er den død" etter 6 1/2-turen) er ikke sååååå interessant lenger, da med henvisning til grunn nr. 2..
                          Heli er heller ikke så interesant lenger, desverre..
                          Sånn er det bare...

                          Jeg har merket meg, over tid, at takhøyden har minket, både hos enkelte debattanter og enkelte mods.. Men.. Det er mods som bestemmer.. Sånn er det...
                          Det skal veldig lite til før folk blir muggne og veldig ofte så går folk i skyttergravene, og de problemene man har med utstyret blir ofte til at man får problemer med folkene... Trist, men sant.. Men igjen.. Dette er ikke unikt for MFN... Dette er mer gjengs.. Ta heller mannen enn ballen.. Det er som "två flugor på smällen"... Man får tatt både mannen og ballen...
                          Det var en liten digresjon.. Jeg vet mange flere enn meg har fått nok og forsvunnet tidligere.. Og flere vil..

                          Mods kan jo velge selv om de vil slette profilen eller ikke, innleggene står jeg helt og fullt for, og regnet ikke med at de ble slettet uansett, da det vil bli huller i trådene..
                          Normalt så er man jo interessert i å fjerne inaktive brukere, både mtp. størrelse/hastighet på databaser og at nick blir låst..

                          Men er ikke dette noe problem, så er det helt ok for meg!

                          Så... Det positive er at jeg har fått mange artige venner her, og de holder jeg kontakten med uansett!

                          Og masse kudos/cred/claps til Klaus som har giddet å holde på med dette forumet i så mange år! Gjort en kjempejobb få vet omfanget av!
                          Jeg, med mitt dårlige tålmod hadde nok funnet større glede i å file hakk i paracet eller skrukke rosiner...

                          Så...

                          Håper forklaringen var spiselig!

                          Kanskje på gjensyn en dag...

                          (Hvis det er bra vær, jeg har tid, og jeg gidder, og du er koselig, så dukker jeg opp på stripa di... Hvis jeg har ladet batterier, og du ikke maser på meg om EM eller noe...! )

                          Comment


                          • #14
                            Jeg har vært litt inn og ut så inn i igjen for så ut igjen.... og nå er jeg jammen meg inne igjen.... kan virke litt ubestemmelig kanskje... Det ender alltid med at jeg savner folka her inne. Får liksom ikke følgt med på hva som skjer rundt om i Norge uten Mfn.

                            Beklager at jeg missforsto deg Geir, jeg fikk egentlig ikke dette til å stemme. Men sandpit hørtes ikke bra ut nå etter at du forklarte det syns jeg det stemmer veldig bra . Innlegget ditt viser synligheten av dette med å engasjere seg, noe flere bare går å snakker om i det sjulte. Takk for at du er så oppriktig Geir!

                            Jeg veit at jeg ikke kommer til å engasjere meg nevneverdig i klubbsammenheng lenger. Rett og slett fordi det ikke blir en hobby lenger. Det jeg syns var mest stas var når jeg skolefløy med elever i 10-12 års alderen, det å se gleden i dem når de fikk til det vi øvde på varmet godt.

                            Det som ikke er spesielt gøy er voksne som ikke gidder å si takk engang etter å ha stått der å skoleflydd i timesvis.... ja det er faktisk flere av dem.

                            Det som er enda verre er folk som har gitt meg kjeft fordi jeg viste engasjement som leder, f.eks når vi begynte å diskutere sikkerhets gjerde og kommentaren.... det har da gått bra til nå så hvorfor skal vi plutselig ha det nå, da blir hele gleden av å engasjere seg spist opp føler jeg.

                            Jeg vet ikke hva som har skjedd i klubben din, men at sånne ting legger en klamp om flykofferten er helt sikkert... ja.. jeg veit... har vært der jeg og. Det er jo liksom meningen at vi skal ha det fint og kose oss med hobbyen. Jeg bruker den som rekrasjon, tilfluktsted (nå spesielt etter at broren min døde) og det viktigste av alt, det å være sammen med de folka jeg jeg trives i lag med. Det hjelper veldig å være inntressert i fly å da

                            Geir, det er akkurat sånne som deg som trengs her! Ikke dra fra oss .... Please! La det roe seg litt.

                            Ps: å skrukke rosiner er dritgøy faktisk!
                            Christen
                            http://jetsofnorway.com/

                            Comment


                            • #15
                              Interessant lesning.. men synest du overdriver litt Geir (uten å hverken kjenne deg eller saken spesielt godt) med å brenne alle broer .. La bruker din være aktiv og del dine erfaringer dersom du en gang i blant surfer innom og finner en tråd som interesserer.

                              Alle hobbyer har up and down perioder!

                              Håper å se deg igjen til våren/sommeren når det begynner å klø i stikkefingrene

                              Comment

                              Working...
                              X