Announcement

Collapse
No announcement yet.

Modellforretninger i London?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Modellforretninger i London?

    Morn ja! er det noen som vet om noen bra modellsjapper i London?
    Det vel om og gjøra og få detta oppi været...ratt...

  • #2
    Originally posted by Flyskrekk View Post
    Morn ja! er det noen som vet om noen bra modellsjapper i London?
    Hei!
    Anbefaler søkefunksjonen. Skriv feks. London som nøkkelord, og du vil finne flere tråder som omhandler RC butikker i London.
    Lykke til og god tur !
    Mvh. Olav E.

    Comment


    • #3
      Hei

      Denne har noe - men ligger ikke midt i sentrum. Home - West London Models

      Comment


      • #4
        Hva skal du ha? Jeg har vært i Hobbystores i Camden (404: Page not found ) og Welcome 308hobbies.com - Justhost.com på holloway Road.

        Det finnes mange flere men tror den mest sentrale er Camden. Du har også Al's hobbies i Finchley. Al's Hobbies Milton Keynes Hobby Shop Model Planes Cars Boats og noe som heter Engine shed i Leytonstone.
        MVH

        Jon Gunnar Wold

        Comment


        • #5
          Og Al's hobbies, Hainault.
          200m fra T-banestasjonen. Men det tar en halv time med T-banen for å komme dit.
          Men etter at internett kom er det ikke så veldig spennende å gå i modellflybutikker i London.
          Vil heller anbefale et av Englands beste flymuseer. RAF Hendon. 1 km. fra Colindale T-banestasjon. Også ca en halvtime med T-banen.

          Comment


          • #6
            Fra Bayswater (der alle dårlige hotell ligger) til Hendon brukte jeg dritlang tid i morgenrushet. Så det spørs litt hvor du drar fra, i min erfaring er en halvtimes t-banetur i london bare et par stopp hvis du kommer på feil tidspunkt. Noen av avstandene mellom stasjonene i forstedene er sinnsykt langt så ikke gjør som meg og beregn tida ut fra antall stopp. Men Hendon er bra, for all del. Og nei, det er ikke verdt det å dra til engelske hobbysjapper lengre.
            MVH

            Jon Gunnar Wold

            Comment

            Working...
            X