Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kreta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kreta

    Hola! noen som kan anbefale rc shop på kreta (shania) ,, reiser 16mai

    på forhånd takk!

  • #2
    Ja jeg vet om èn, men så var det dette med å få forklart hvor den ligger. Men jeg skal prøve å få tak i navnet på butikken, min mor er der nede nå og jeg mener jeg la et visittkort fra meg i en skuff ifjor der nede, skal høre og se om vi finner det: )

    Det er en liten butikk, biler og båter i 1. etg. og fly i 2. etg, ikke stort utvalg men drives nok av en som har dette som hobby, lite store fly men masse store Meizlik propeller og èn DA50: )
    Bare flygreier: )

    Comment


    • #3
      Takker for det, nå er det ikke meningen at det skal bli med nå stor fly heim men kan jo være mye fint i motorer og div stasj, går vel i euro i disse trakter .
      prisene er vel på vanlig nivå?

      Comment


      • #4
        Veldig off topic, men når du skal spise i den byen, så handler du ikke middag på brygga, men tar deg tid til å gå østover(ca 600 meter fra stedet), der finner du masse gode restauranter, som selger knallgod sjømat...(Bare følg brygga bortover)

        Der spiste jeg selv endel, og de har mye god mat.
        Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

        Comment


        • #5
          Originally posted by spitmk16 View Post
          Veldig off topic, men når du skal spise i den byen, så handler du ikke middag på brygga, men tar deg tid til å gå østover(ca 600 meter fra stedet), der finner du masse gode restauranter, som selger knallgod sjømat...(Bare følg brygga bortover)

          Der spiste jeg selv endel, og de har mye god mat.
          Takker for infoen , kan lett bli de enkleste alternativene når man er der for første gang!

          Comment


          • #6
            "fjernet da tekst er erstattet med kart: )hehe


            Ha en fantastisk flott ferie på kreta: )
            Last edited by cissaman; 15-05-09, 06:49.
            Bare flygreier: )

            Comment


            • #7
              http://rc-chania.gr/
              Kart: her

              Comment


              • #8
                Tusen Takk, den skal jeg finne

                Comment


                • #9
                  Se det, det der er samme butikk som jeg tenkte på: )

                  Flott, da finner du den...
                  Bare flygreier: )

                  Comment


                  • #10
                    Dette blir saker, noen som vet hvilken priser det opereres med på rc utstyr på kreta?

                    Er det noe å hente på og handle motor der for eks?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by lynvingen View Post
                      Dette blir saker, noen som vet hvilken priser det opereres med på rc utstyr på kreta?

                      Er det noe å hente på og handle motor der for eks?
                      Neppe mye. Importerte varer som er på kreta, koster omtrent som hjemme. Kun motoriserte ting koster endel mindre (grunnet lavere greske avgifter).

                      Ett tips angående å finne gode restauranter på kveldstid. Se etter restauranter der kundene bruker bukser, og ikke shorts. Grekerne bruker bukser på kvelden, midt på sommeren og.
                      Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

                      Comment


                      • #12
                        Jeg sjekka ikke veldig mye priser når jeg var innom men de jeg sjekket ikke langt borte fra de vi har her hjemme, tror DA50 motoren kostet 5000 eller eller der omkring...
                        Bare flygreier: )

                        Comment


                        • #13
                          takker ,,
                          liten snutt e d mulig
                          http://www.break.com/index/rc-jet-hi...-take-off.html

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by lynvingen View Post
                            Slike hendelser er helt idiotisk, hva var det han drev med? Ser at flyet går mot andre folk og gir gass, hjelp...

                            Ved landing burde flyet bli brent, sammen med stikka til idioten, makan.
                            Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

                            Comment


                            • #15
                              Naa har det godt en uke her paa kreta og tid for hjemreise, fannt rc buttiken ,, mye biler og lite fly.

                              Men i da vi satt aa spiste frokost saa kom det plutselig 9 red arow fly rett over hodet paa oss og holdt et 10min show med rok og flere farger,, heftig 200m over hustaket
                              Det er vist markering for frigjorings dagen i fra 1945!

                              Comment

                              Working...
                              X