Jeg har handlet en god del på nett og etterhvert lært meg å sjekke hvor mye sendinga koster. Fra Canada koster det meste, nesten uansett hvor lite, CAD 136, som i norske kroner blir kr 751,- og siden man også må betale moms av fraktprisen kommer frakta totalt på norske kroner ca 940,-!
Det er bedre fra USA men best å passe på. Towerhobbies er ikke så gale, med en viss rabatt for medlemmer.
Man kan undre seg hva disse kanadierne egentlig driver på med.
Kanskje litt lurt å gå til lokalbutikken? Det er det aller lureste!!!
Man kan nok for en sender spare en hundrelapp eller fire ved å kjøpe fra Østen eller USA, men hva skjer når du trenger noe raskt og lokalbutikken er nedlagt pga at ingen handlet de store tingene der? Jeg er så gammel at jeg husker reklameplakatene som sa: Kjøp norsk! Det burde ikke bare gjelde varer men også forhandlere.
Det er bedre fra USA men best å passe på. Towerhobbies er ikke så gale, med en viss rabatt for medlemmer.
Man kan undre seg hva disse kanadierne egentlig driver på med.
Kanskje litt lurt å gå til lokalbutikken? Det er det aller lureste!!!
Man kan nok for en sender spare en hundrelapp eller fire ved å kjøpe fra Østen eller USA, men hva skjer når du trenger noe raskt og lokalbutikken er nedlagt pga at ingen handlet de store tingene der? Jeg er så gammel at jeg husker reklameplakatene som sa: Kjøp norsk! Det burde ikke bare gjelde varer men også forhandlere.

Comment