Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Det klippet ser jeg på nesten daglig, sykt dykktig pilot og tydeligvis et robust fly.
Er selv i tenkeboxen om jeg skal kjøpe 35% Pilot-RC Yak, eller Extreme Flight Yak 110"
EF 60" Edge. Torque.
EF 91" Extra. Hacker Q80-8M
3DHS 92" Edge. Hacker Q80-8M
CARF/Skygate Viper. Merlin 200XBL
Multiplex FunCub XL on floats.
Jeti DS-16
Tja, for meg så det mer ut som tilfeldig herjeflyving. Innimellom alle korrigeringene var det dog et par kule stunt. Denne med Ido Segev synes jeg er av en helt annen kvalitet som jeg vil kalle rått: http://www.youtube.com/watch?v=JeB6T...eature=related
Tja, for meg så det mer ut som tilfeldig herjeflyving. Innimellom alle korrigeringene var det dog et par kule stunt. Denne med Ido Segev synes jeg er av en helt annen kvalitet som jeg vil kalle rått: http://www.youtube.com/watch?v=JeB6T...eature=related
Enig TES, dette var helt fantastisk! I tilegg, så er Yak-55 et nydelig fly!!
Ja... at det er rimeleg stor forskjell på desse to pilotane ser til og med ein kløne som meg, men at Asiaten sin oppvisning ikkje skulle kvalifisera til meir enn "tilfeldig herjeflyving"....ja, det må vel vera ein av dei mest pompøse og arrogante påstandane på Modellflynytt.no hittil i år.
Ja... at det er rimeleg stor forskjell på desse to pilotane ser til og med ein kløne som meg, men at Asiaten sin oppvisning ikkje skulle kvalifisera til meir enn "tilfeldig herjeflyving"....ja, det må vel vera ein av dei mest pompøse og arrogante påstandane på Modellflynytt.no hittil i år.
Jeg skriver hva jeg personlig mener om den flyvingen. Jeg synes ikke det var bra. Vær uenig eller ikke, men å kalle meg arrogant og pompøs synes jeg blir drøyt i denne sammenhengen.
Da synes jeg mr. Smedal skal reise Norge rundt og vise hvordan det skal gjøres. Stiller meg i rekken av de som tydeligvis synes dette var tåpelig sagt, personlig mener jeg det er noe av det dummeste jeg har lest her på lenge.
Dette er jo for dumt. Dere må lese hva som blir skrevet. Jeg har ALDRI påstatt at jeg kan gjøre noe av det samme. Jeg ble bare ikke imponert over filmen som det ble linket til.
Jeg skriver hva jeg personlig mener om den flyvingen. Jeg synes ikke det var bra. Vær uenig eller ikke, men å kalle meg arrogant og pompøs synes jeg blir drøyt i denne sammenhengen.
Føler eg bør presisera at det er uttalelsen din eg opplever som pompøs og arrogant!
Når det gjelder din person så har eg ingen forutsetning for eller ynskje om å komma med karakteristikkar!
Eg er også gamal nok til å vita at sjølv dei mest sosialt oppegåande kan komma i skade for å virka både pompøse og det som verre er ein sjeldan gong iblandt(berre slik at det er nevnt....)
Enig,flyvingen ser lite strukturert og planlakt ut,og blant lasset med strukturert fet 3d flyving så imponerer det ikke spess, selv om fåtallet av piloter klarer å gjenomføre den herjinga uten å gå i bakken.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment