Når jeg leser en slik overskrift blir jeg minnet på hvordan det gikk med "HobbyCity ver. 1.0" aka HobbyKing... Det sitter vel mange kunder også her som tapte penger da de plutselig ble veldig trege...
Unconfigured Ad
Collapse
Hobbycity blitt trege?
Collapse
X
-
Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain.... -
-
Order # ########, Date: 10/4/2010
The item left Hong Kong for its destination on 22-Apr-2010 22-Apr-2010
Nesten to uker på å få sendt av gårde en ordre selv om alle deler er på lager.
Det skal nevnes at de nylig har skiftet lagerlokalisjon, men det er liten trøst for
en modellflypilot med vårabstinenser
Nå gjenstår det å se hvor lang tid det tar før pakka forserer askeblokkaden.
Sendingen er sendt fra avsenderland 22.04.2010 20:51
Dette må jo rett og slett være feil
Kanskje de har ekstremt god plass til gods, nå som ingen tør å fly, hehe.Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.noComment
-
Venter som sagt på en pakke fra HC og sjekka pakkespor i dag.....
Forstå seg på den som kan: ???
Sendingen er sendt fra avsenderland 25.04.2010 08:23
Sendingen er sendt fra avsenderland 19.04.2010 08:55
Sendingen er innhentet 16.04.2010 16:58
Holder det ikke å sende den EN gang fra kina eller må de sende den to ganger for å være sikker? Hehe!Stig-Arne Isaksen
Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edfComment
-
Min pakke ble sendt 24.04.10 og er ikke kommet heller. Men kunne ikke velge EMS-frakt, sannsynligvis fordi pakken ble for tung. Da ble det "Air Parcel" med en vekt på 7.5-8.0 KgHåper den kommer snart!
Kristoffer Rosmo
Vingtor RC Klubb
Great Planes Super Sportster 40
SebArt Wind S110
Clik 2.0Comment
-
Min siste bestilling fra HK fikk jeg idag. Den ble bestilt søndag 18/04, det tok altså bare 7 arbeidsdager med EMS Express.
Har en haug med pakker som ble bestilt lenge før denne som fremdeles er på vei som standard Air Parcel, da tar det lett 3-6 uker! Så jeg har funnet ut at jeg sparer tid på å samle opp litt før jeg bestiller, slik at portoen for Express (30$) kan forsvares. Kommer jo ann på behovet, men kjipt å vente på motor og lim til et fly som har ligget i kjelleren i en uke nå (kjøpt fra Elefun)..Christoffer
Dingseblogg http://christoffer.iflogg.com/
Fotosiden http://christofferfoto.com/
Haugaland ModellklubbComment
-
Bestilte en del den 15.04, enda ikke mottatt. Sendt 22.04. EMS express.Thorbjørn Kirkeleit
Haugaland Modellflyklubb
Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modulComment
-
For 5-6 år siden gikk de under navnet "HobbyKong", selskapet bak var også den gangen "Hextronic Limited" som er det egentlige selskapsnavnet.
En gang i løpet av 2006 gikk de ned med høye kneløft og sluttet først å sende ut varer, så sluttet de å ta i mot ordrer (nettbutikken var stengt). Jeg vet om flere som aldri fikk varene sine og tapte pengene. Noen hadde betalt med PayPal og gikk hardt på via PP og fikk de tilbake.
Søk litt på hobbyKong så finner du noen tråder om saken.
Etter dette var en pause en stund, så dukket "HobbyCity" opp. Om man ser på betalingsmottaker, og forsåvidt også på "about us" siden deres så er dette fortsatt "Hextronic Limited".
Jeg sier ikke at de er på vei heden igjen, men når jeg så overskriften fikk jeg et aldri så lite flashback!Det var litt på samme måten, prisrevolusjon, mer og mer populære, og så skar det seg.
Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Comment
-
Bestilte noe småtteri 10/4 og i dag kom det til Norge, jeg trodde det hadde noe å gjøre med aske problemet.
Handla samtidig på dealextreme og det er forsinket også.
Så foreløpig tipper jeg det har noe med askeproblemet å gjøre, skal gjøre ett nytt forsøk om ikke lenge så får jeg se hva som skjerComment
-
Bestilte noe småtteri 10/4 og i dag kom det til Norge, jeg trodde det hadde noe å gjøre med aske problemet.
Så foreløpig tipper jeg det har noe med askeproblemet å gjøre, skal gjøre ett nytt forsøk om ikke lenge så får jeg se hva som skjer
bestilte fra samme sted den 19.04.2010
her er tingenenes tillstand pr.dags dato:
Sendingen er sendt fra avsenderland 27.04.2010 09:01
Sendingen er sendt fra avsenderland 27.04.2010 08:14
Sendingen er innhentet 26.04.2010 17:1
-----------------------------------------------------------Kjell Geir Nilsen - GOMFK - VFKMComment
-
Så foreløpig tipper jeg det har noe med askeproblemet å gjøre, skal gjøre ett nytt forsøk om ikke lenge så får jeg se hva som skjer
Bestilte varer den 8/4 og i dag kom pakken til Gardermoen... TTT=Ting Tar Tid.Stig-Arne Isaksen
Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edfComment
-
bestilte fra USA på torsdag,i dag lå den i postkassaRonny Andreassen
Sunndal/Vinnu
Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
3DHs 33" EPP
JR 9303 2,4Comment
-
Det er bra! Da er vel alt snart tilbake til det normale!Stig-Arne Isaksen