Announcement

Collapse
No announcement yet.

Finnes det plass å fly inne på Stord?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Finnes det plass å fly inne på Stord?

    Vi er en gjeng som bygger oljeplattform på Stord og kunne tenkt oss en mulighet til å fly litt på kveldene. Vi er jo borte fra unger og koner og har god tid etter tolvtimers arbeidsdag. Ute er det mørkt og vind, og vått til tider også. Har noen prøvd å få til noe leie av hall? Vet at Aker stiller en hall på Eldøyane til fotball og håndball, der har vi ikke prøvd men det er kanskje en liten mulighet der. Ellers så ser vi at hallene er fullbooket. Men vi mangler jo også oversikt over mulighetene som ikke ligger rett ved hotellet.
    -----------
    Bengt

  • #2
    Om dere orker å kjøre til Haugesund, starter vi i Haugesund inneflyging i Vardhallen om ikke så lenge. Om dette er av interesse kan dere følge med på Haugaland Modell Klubb, info. kommer når det nærmer seg.
    Last edited by LarsO; 30-10-09, 08:48.

    Comment


    • #3
      Hei Bengt

      Hvilke avdeling jobber du på ?

      Selv så jobber jeg på kran/transport som flaggmann på gjøa prosjektet, kom hjem i dag ifra stord.

      Kunne vært morro å fly inne i en hall etter jobb, ikke bare simulator på kveldstid.
      #T-rex 250
      #T-rex 600N Pro
      #t-rex 700N
      #Harrier 90 m/OS-120
      #Futaba 10c 2.4ghz


      Innherred Modellflyklubb

      Comment


      • #4
        Vi har jo et ganske flott område i Grunnavågen i Sagvåg, ellers er det stripe i Fitjar, men det blir vel fort for sent/mørkt der....

        Hvis dere får låne hallen til Stord base på Eldøyane er jeg med
        Hilsen Rune Marcussen

        MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
        T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
        JR DSX9

        Fitjar Modellflyklubb
        ---------------------------------------------------------------------------
        Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

        Comment


        • #5
          Originally posted by J. Fossen View Post
          Hei Bengt

          Hvilke avdeling jobber du på ?

          Selv så jobber jeg på kran/transport som flaggmann på gjøa prosjektet, kom hjem i dag ifra stord.

          Kunne vært morro å fly inne i en hall etter jobb, ikke bare simulator på kveldstid.
          Vi er av disse late slaskene fra Kongsberg Maritime som bor på hotell og aller nådigst tar en tur opp i kontrollrommet for å jobbe med å gjøre ferdig det datautstyret som styrer alt på Gjøa. Har nok passert deg noen ganger på vei ombord.

          Ser litt bort på den hallen Gjøa ble satt sammen i, og ser at den ville egnet seg om de lukket porten. Ser ikke helt for meg at det blir enkelt å få til. Men Haugesund er interessant, selv om det blir sent.
          -----------
          Bengt

          Comment

          Working...
          X