Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fyllemateriale til koffert

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fyllemateriale til koffert

    Ungen vil ha koffert til helikopteret sitt (Blade mCX). Jeg får vel stimulere til sunne hobbyer, så jeg tenkte jeg skulle lage en

    Jeg tenkte å kjøpe en liten verktøykoffert e.l. fra Classern og skjære til noe skumgummiaktig så heli og radio ligger trygt. Hvor får man tak i dette? Jeg vet ikke hva det heter, men jeg tenker på sånn halvstivt materiale som brukes i helikofferter.
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

    Anything worth doing is worth overdoing!

  • #2
    Det er vel en type skumplast som kan skjæres til. Har faktisk lurt på hvor man kan få tak i dette selv.
    Raptor 50 titan se,Minititan,Trex 700,
    Cap 232 60 size, Stryker f27c, At40 , Seagull ep edge 540
    Futaba 12FG

    Comment


    • #3
      Skumplast er vel ordet ja. Jeg har googlet litt, men finner bare leverandører av madrass-skumplast i store kvanta.
      Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

      Anything worth doing is worth overdoing!

      Comment


      • #4
        De hadde på claes Ohlson, jeg kjøpte der. Fant det ikke nå i farten, men jeg det lå en tråd om dette tidligere.

        hvor får jeg kjøpt skumplast? - (MFN) ModellflyNytt.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by grønnskolling View Post
          De hadde på claes Ohlson, jeg kjøpte der. Fant det ikke nå i farten, men jeg det lå en tråd om dette tidligere.

          hvor får jeg kjøpt skumplast? - (MFN) ModellflyNytt.no
          Ja, jeg vet de hadde det før, men tror de har sluttet med det nå.
          Raptor 50 titan se,Minititan,Trex 700,
          Cap 232 60 size, Stryker f27c, At40 , Seagull ep edge 540
          Futaba 12FG

          Comment


          • #6
            Slike hvite tunel matter er flott til det formålet.Dei er 50mm tykke og veldig formstabile. NSB hadde eit lager av slike i "nabolaget"her, så eg lusket bort der i mørket og saget av en kvadrat
            Føler ikke att dette er tyveri fordi disse mattene er kjøpt av mine skattepenger så det så
            Så om du kjenner noen i NSB eller veivesenet så får du tak dette uten å gjøre deg til kjeltring også
            Alt som kan fjernstyres.
            ---------------------------------------------
            The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
            Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
            Steinar Kvarme.

            Comment


            • #7
              Har sett slike svarte litt harde skumplastplater hos Tess
              Min hjemmeside: http://www.smartweb.no/

              Per Nilsen
              Spikkestad

              Comment


              • #8
                Originally posted by joto View Post
                Jeg tenkte å kjøpe en liten verktøykoffert e.l. fra Classern og skjære til noe skumgummiaktig så heli og radio ligger trygt. Hvor får man tak i dette? Jeg vet ikke hva det heter, men jeg tenker på sånn halvstivt materiale som brukes i helikofferter.
                Ta kontakt med noen som selger skumplast - de har de fleste kvaliteter i forskjellige hardhets grader.

                Fikk tilsvarende fra Skumplastsenteret nede ved Carl Berners Plass - de blokkskjærer også på forespørsel

                Comment

                Working...
                X