Hadde endelig den veldig etterlengtede jomfruturen med min CMPro Cessna 182 Skylane idag og den gikk i bunn og grunn meget bra. "pip-pip'en" fløy som en drøm og var som ventet veldig snill.
Måtte vel å merke fly den rett i overkant av bare 1/4 throttle da 1.60 boxermotoren og 16x8 propell gjorde den i overkant kjapp.
Men som fryktet ble neseleggen alt for svak. Traff et hull i stripa i det den touchet bakken, så dette bøyde seg. Jeg har derfor bestemt meg for å finne meg en erstatning og har vurdert bl.a. Robart. Noen som har et forslag til hva jeg kan bruke fra de forskjellige leverandørene? Kansje noen av dere har erfaring med akkurat denne modellen?!
På forhånd takk for hjelpen.

Men som fryktet ble neseleggen alt for svak. Traff et hull i stripa i det den touchet bakken, så dette bøyde seg. Jeg har derfor bestemt meg for å finne meg en erstatning og har vurdert bl.a. Robart. Noen som har et forslag til hva jeg kan bruke fra de forskjellige leverandørene? Kansje noen av dere har erfaring med akkurat denne modellen?!
På forhånd takk for hjelpen.

Comment