Unconfigured Ad

Collapse

Få tilsendt fly fra USA på billigste måte - fraktpris?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sniper
    • Nov 2005
    • 1386

Få tilsendt fly fra USA på billigste måte - fraktpris?

God aften. Jeg har kommet over et av de flyene som står høyest på ønskelista mi; en 1/3 Great Planes Extra 300L som NM desverre ikke tok inn mange nok av. Kitet står uåpnet i eske på et loft i midtvesten, USA og vedkommende skal ha 580$ for det.

Så kommer spørgesmålet; er det noen som har peiling på sånn ca hva det vil koste å få sendt det til Norge? Kitet kommer i tre esker, hvorav den ene er til cowlingen. Siden det ikke er noen hast; er det billigere å sende med båt?

Svar mottas med takk
    Geir

3D plane - 1D brain
  • yak
    • Mar 2008
    • 302

magnum.no har billig fly frakt eller enda billigere båtfrakt

Comment

• lupus49
      • May 2008
      • 647

Jeg fikk et byggesett, tre passe store esker fra USA i sommer og selgeren skrev: The shipping price for 3 boxes to Norway is a lot - $156 USD
      Dette var flyfrakt. Det kan vel variere med volum og vekt. Finnes vel billigere frakt, men har man nød så pytt! Nå kom totalen på over 1000USD så frakta ble ikke så veldig stor del av samlet pris.
      Flisespikkeri er gøy!
      Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
      Dyrøy MFK
      ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
      http://rolv.info

Comment

• Sniper
        • Nov 2005
        • 1386

Ikke gærnt det? Jeg har sjekket litt på magnum.no etter tips fra Yak, og det er godt mulig jeg kommer greit ut av det ved å få flyet sendt sjøveien. Har sendt mail til selger for å få vekt, høyde, lengde og bredde på eskene. Slik jeg forstod det så beregner de frakten ut i fra samlet volum på alle tre eskene. Hadde jeg vært litt tidligere ute så kunne jeg fått det lagt inn i båten som svogeren min importerte fra Florida tidligere her, men det er jo for seint nå. Forsikring er kun 1,5% av verdien på flyet, så det tror jeg vil lønne seg.

Hva gjør man ikke for en haug med flis Jeg kjenner allerede balsastøvet pirre neseborene..

Se så flott dette flyet er;

Geir

3D plane - 1D brain

Comment

• xxl
          • Feb 2008
          • 1624

prøv jetcarrier.com de har er ikke så ille pris
          BOOMA Intelliswitch

Odd A Eriksen

Comment

Working...