Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er vi for snille?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Handler riktignok for det meste utenlands, men er iallefall glad for at jeg valgte å handle mitt nye indoor-heli (Blade msr) hos SmallSize. Fikk problemer med elektronikken på heliet, og fikk straks tilbud om å få tilsendt gratis byttedel. Valgte å sende det inn for sjekk, og da ble heliet byttet uten noe om og men.

    Det hadde sikkert latt seg gjøre å sende det ut av landet for sjekk om jeg hadde tatt det inn selv, men det hadde nok blitt en litt mer smertefull affære antar jeg

    Comment


    • #17
      Originally posted by svemoe View Post
      Kort sagt: Stå på krava og ikke fir en tomme på de rettighetene du faktisk har!
      Dette er viktig, uansett hva vi holder på med.

      Mine viktigste argumenter for å handle lokalt er 1) tilgjengelighet ASAP og 2) nærhet til selger når varen ikke funker.

      I begynnelsen var det viktigst å kunne fritte ut så mye informasjon som mulig, da jeg var totalt grønnskolling. Jeg fikk veldig mye igjen for penga, for å si det sånn.

      Jeg ser at min hovedleverandør av én type utstyr ikke har svart meg på en måned ang en reklamasjons-sak, hvilket betyr at punkt 2 bare er tøv i mitt tilfelle. Av erfaring vet jeg at internasjonale aktører ville løst denne saken omgående.

      Da gjenstår det bare å kjøpe noen skarve propeller og noen depron-greier. Det er trist.
      Anders Eiebakke
      90078513

      Comment

      Working...
      X