Unconfigured Ad

Collapse

Treg EMS, noen som opplever samme om dagen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Øyvind M
    • Oct 2008
    • 837

Treg EMS, noen som opplever samme om dagen?

Jeg har 2 pakker i luften. ene ble sendt 19, og er idag hos posten klar til henting( 2 brødre hjemme, på tidspunkt som postmannen var hos meg, men han har vel rett når han skriver at ingen var hjemme)

pakke nr to ble sendt 20. og har bare blitt sendt ut av HK. sendt mail til hk mail. den pakken jeg bestilte 19, kom fram 22. pleier å ta 1-2 dager fra HK til norge for min del hvertfall, så at EMS fra hk bruker lengre tid fra HK-til norge enn 5 dager, har jeg aldri opplevd!

så ville bare høre om noen andre har opplevd det samme i det siste?

hvem vet, kanskje pakka mi lå i cargolux'n som ødla taket på en lastebil på rullebanen i luxemburg her om dagen?
    dx7

Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
    Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
    Løten MFK
    Stay Frosty
  • Hansi79
    • Feb 2007
    • 587

Min EMS pakke ble sendt 18/1 å sporingen sier at pakken er fortollet idag. Fyfaen jeg syns det går jævlig tregt. Her er status dem siste dagene.

Sendingen er fortollet 25.01.2010 16:06 2061 GARDERMOEN
    Sendingen lagt til fortolling av Posten 22.01.2010 15:58 2061 GARDERMOEN
    Sendingen er innhentet 18.01.2010 23:54

Skjønner ikke at det går an og bruke en dag på å fortolle en pakke.
    Frustrert.
    I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me

Comment

• Øyvind M
      • Oct 2008
      • 837

ja, tregt går det! men håper bare min pakke dukker opp! ikke vanlig å bruke over 5 dager på turen fra HK til norge:X
      dx7

Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
      Løten MFK
      Stay Frosty

Comment

• audifrik
        • Mar 2008
        • 497

forrige pakke jeg bestilte fra hk ble bestilt en torsdag kveld og ble levert på døra tirsdag formiddag uken etter. bestilte en ny i går kveld og den er allerede sendt fra avsender og venter på å forlate landet der nede nå. så jeg har ikke merket noe
        Lower, Lower, oops.
        Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

Comment

• hiTmanhiT
          • Jun 2008
          • 131

Har en pakke fra HK liggende på gardermoen. Der har den ligget siden 22.
          Er en EMS pakke det også.
          Besøk http://www.mortenbilet.net for testar, bilder og tips om RC-fly!
          Interessert i RC? Besøk #radiostyrt @EFnet eller #rchobby @QuakeNet!(Samme kanal på forskjellige servere)

Comment

• Øyvind M
            • Oct 2008
            • 837

kan hende dette er en engangshendelse for min del.
            jeg håper bare at pakka ikke er borte det hadde vært no svineri!
            dx7

Løten MFK
            Stay Frosty

Comment

• tesa
              • Nov 2006
              • 165

min pakke og, ble sendt fra HK 18.01 og enå ikke registert på gardermoen

Comment

• Øyvind M
                • Oct 2008
                • 837

det var da sinnsykt!

fikk jo sendt en pakke 19 jeg da, og den ligger på posten!

rare greier. får håpe HK post har noe fornuftig å si. som f.eks at de kasta ut pakke midt over uzbekistan for å gi noen noe å leke med!

ja ja. og lykke til
                dx7

Løten MFK
                Stay Frosty

Comment

• obelix
                  • Mar 2004
                  • 471

min ble sendt den 21 og bare sendt fra HK ikke registrert gardemoen, vet ikke helt hvor problemet ligger hen men kan tenke meg det er i norge at de ikke får tatt unna på posten fort nok..
                  Oi en perfekt landing

Comment

• Karmann
                    Moderator
                    • Oct 2006
                    • 735

Virker som det er litt variabelt. Pakka mi ble sendt fra HK 23. og kom til Gardermoen idag 25. Problemet ligger sjelden i reisen halve jorda rundt. Det er når pakkene ankommer Gardermoen det virkelig stopper opp. Ei uke eller mer på de 13 milene mellom Gardermoen og Kongsberg er vanlig, riktignok inkl tollbehandling.
                    Samme opplever jeg fra California. 2-3 dager derfra og til G-moen og 8-10 dager derfra og hit
                    Mvh
                    Morten Aase

Comment

• Øyvind M
                      • Oct 2008
                      • 837

Originally posted by Karmann
                      Virker som det er litt variabelt. Pakka mi ble sendt fra HK 23. og kom til Gardermoen idag 25. Problemet ligger sjelden i reisen halve jorda rundt. Det er når pakkene ankommer Gardermoen det virkelig stopper opp. Ei uke eller mer på de 13 milene mellom Gardermoen og Kongsberg er vanlig, riktignok inkl tollbehandling.
                      Samme opplever jeg fra California. 2-3 dager derfra og til G-moen og 8-10 dager derfra og hit
                      Får håpe min IKKE er registrert på gardermoen, bare sendt videre!

siden reisen rundt halve jorda ofter tar liten tid, så begynner jeg å lure her
                      dx7

Løten MFK
                      Stay Frosty

Comment

• Ferry
                        • Feb 2007
                        • 456

Jeg bestilte en samleboks med DVDer etc. fra USA onsdag morgen. Fikk den levert på døra fredag kl. 11.00. Det var ikke med posten $65 i frakt med UPS. Og det var ingen andre fraktalternativer. Noe dyrt, men ikke avskrekkende. Det var en stor eske. Kunne sikkert putta 4 stk. T-rex 500 esker oppi.

Comment

• Jon M
                          • May 2009
                          • 662

Jeg bestilte en bakke fra HK med EMS den ble sendt den 19 januar og jeg hadde den lørdag 23 januar
                          Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
                          Harstad MFK

Futaba 12FG

ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
                          Slick 360 | Elektrokonvertert
                          ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
                          Phoenix Decathlon | ASP.70
                          Hexacopter

Comment

• Karmann
                            Moderator
                            • Oct 2006
                            • 735

Originally posted by Ferry
                            Jeg bestilte en samleboks med DVDer etc. fra USA onsdag morgen. Fikk den levert på døra fredag kl. 11.00. Det var ikke med posten $65 i frakt med UPS. Og det var ingen andre fraktalternativer. Noe dyrt, men ikke avskrekkende. Det var en stor eske. Kunne sikkert putta 4 stk. T-rex 500 esker oppi.
                            Det er fullt mulig å få ting fra USA fort om man er villig til å betale for det. Nå var ikke $65 noen upris syns jeg. I fjor manglet jeg 4 stempel til en motor som skulle gå i et løp helgen etter. Jeg ringte en mandag morgen norsk tid og hadde de i hånda før 16:00 dagen etter. Disse ble sendt fra California og hit på ca 27 timer, men det kosta $230.
                            Mvh
                            Morten Aase

Comment

• Moltor
                              • Jun 2008
                              • 3

Ting tar vist tid:
                              The item left Hong Kong for its destination on 8-Jan-2010, ikke mottatt på norsk jord enda!

Comment

Working...