Unconfigured Ad

Collapse

Modellflybutikk i Berlin?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hiTmanhiT
    • Jun 2008
    • 131

Modellflybutikk i Berlin?

Skal på klassetur til Berlin om noen uker, og då blir det jo alltids litt fritid.
    Så lurer på om noen veit om en eller flere gode modellflybutikker som ligger innen rekkevidde der?

Er vel ikkje sikkert prisene er så mye lavere der, men artig å titte uansett.

Takker for svar.
    Besøk http://www.mortenbilet.net for testar, bilder og tips om RC-fly!
    Interessert i RC? Besøk #radiostyrt @EFnet eller #rchobby @QuakeNet!(Samme kanal på forskjellige servere)
  • Quadrocopter
    Moderator
    • Aug 2007
    • 6357

Originally posted by hiTmanhiT
    Skal på klassetur til Berlin om noen uker, og då blir det jo alltids litt fritid.
    Så lurer på om noen veit om en eller flere gode modellflybutikker som ligger innen rekkevidde der?

Takker for svar.
    Staufenbiel holder til i Berlin og har et bra utvalg med midt på treet priser...

Comment

• Trolllet
      • Apr 2008
      • 167

Jeg var innom i Georgenstrasse i mai 2009. en relativt liten og hyggelig butikk med masse duppedingser. Jeg fikk handlet en god del ting til Ok priser. Det er ikke alt som er like billig, så det lønner seg å ha oversikten før man reiser hjemmefra.
      I tillegg ligger butikken bare noen minutters spasertur fra Brandenburger Tor. Det er verdt besøket.
      Jeg fant også andre gromme ting i nabolaget som jeg bare måtte fotografere )

Originally posted by hiTmanhiT

Takker for svar.
      Attached Files
      Last edited by Trolllet; 04-02-10, 16:39.

Comment

• patternplanes
        • Jun 2009
        • 253

akkurat den bilen til venstre har jeg også fotografert for noen uker siden
        Kristoffer Rosmo
        Vingtor RC Klubb
        Great Planes Super Sportster 40
        SebArt Wind S110
        Clik 2.0

Comment

• Jon Wold
          • Sep 2002
          • 949

Staufenbiel anbefales. Liten? Jeg synes den er svær. Det er noe helt eget å kunne velge mellom 2, 2,5, 3 og 4mm kulelinker fra 5 ulike fabrikanter av hver størrelse. Det har aldri skjedd i Oslo for å si det sånn.
          MVH

Jon Gunnar Wold

Comment

Working...