har tenkt å bestille en del ting fra hobbycity.com, er det noen som har handla der før? koss virke det med mons toll å frakt?
Unconfigured Ad
Collapse
hobbycity.com
Collapse
X
-
Hei.
Har handlet kjempemasse fra hobbycity, de sender som gave og så kan du sette ned verdien sånn at den kommer under momsgrensen.
Har bare fådd moms 1 gang.Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
Slick 360 | Elektrokonvertert
ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
Phoenix Decathlon | ASP.70
Hexacopter -
Mvh Jon Martin Johansen |Tlf: 94977980| Min hjemmeside: Modellflyger1 - Jon Martin
Harstad MFK
Futaba 12FG
ExtremeFlight Yak 54 110" | 3W 110iB2 CS |
Slick 360 | Elektrokonvertert
ExtremeFlight Edge 540T EXP 48"
Phoenix Decathlon | ASP.70
HexacopterComment
-
-
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klartComment
-
jeg paserer snart 60 ordrer fra hobbycity.comtør ikke regne ut hvor mye spenn det blir men det blir nok litt.
Comment
-
Til info: det er ikke like lett å slippe momsen nå som tidligere (i hvert fall ikke på pakker fra Hongkong). Et par dager etter pakken har kommet til landet er det stor sannsynlighet for at du får et brev fra posten/tollvesnet med krav om dokumentasjon av verdien på pakken.Comment
-
Til info: det er ikke like lett å slippe momsen nå som tidligere (i hvert fall ikke på pakker fra Hongkong). Et par dager etter pakken har kommet til landet er det stor sannsynlighet for at du får et brev fra posten/tollvesnet med krav om dokumentasjon av verdien på pakken.
Men om noen har tittet på pakkeseddelen på pakkene fra hc er prisene på hver enkelt del satt ned med de prosentene du bestemte i tolldeklarasjonen som ble gjort til slutt i bestillingen. Så prisen kan du dokumentere om tollvesnet ikke vil gå grundigere til verks.Comment
-
Hobbycity legger ikke ved noen form for pakkeseddel/kvittering (jeg har aldri sett noe slik i noen av mine 15 bestillinger der). Den eneste formen for kvittering du får hos HC er "order confirmation" mailen og det som er lagret i "order details", og der står totalprisen for bestillingen, ikke justert etter den prosentsatsen du velger.Comment
-
Husk ALDRI å kjøpe varer som ikke er på lager (backorder) fra HC.
PeterPeter Rahm
Siggerud
Cirrus RCFKComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment