Jeg bare lurer på om det er noe å spare på å handle derfra egentlig? Forsvinner det meste av vinningen etter at moms på vare + frakt er betalt sammenlignet med tilsvarende produkt i Norge? Tenker da først og fremst på fly.
Unconfigured Ad
Collapse
Handle fra El-Flight.dk
Collapse
X
-
jeg har handlet derfra noen ganger, men det blir alltid dyrerer enn jeg regnet med, så jeg handler ikke lenger fra Elfly.dk .
Handler heller fra China eller ebay da -
Har handlet derfra flere ganger. De trekker fra den Danske momsen, så må man regne kursen og så blir det norsk moms og selvfølgelig frakt. Syntes jeg har kommet godt ut med prisen på det jeg har kjøpt, også har de jo noe som jeg ikke har fått tak i her i landet eller på Hobbycity.Comment
-
Send de mail og be om pris så vet du hva det ender på. De har alltid svart meg med fraktpris. Ellers har de også fast pakkepris på 200 DKK (eller deromkring) om du kjøper fly inklusive noe utstyr som servoer el. Det står i såfall på sidene til det enkelte fly.arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
Har handlet masse derfra privat da jeg vet at jeg får hjelp og gode oppsett til diverse modeller. Prismessig ender man vel kanskje som i norge. Å sammenligne med Hobbycity er jo ikke helt lett da de fører ofte helt andre merker og kvaliteter på feks motorer og kontrollere etc.____________________________
Alf Wilhelm Hansen www.flygal.noComment
-
Nei. Du handler ikke fra Danmark for å spare pesetas. Du handler fra El-Fly fordi det har den beste service som kan fåes, er de hyggeligste menneskene og har de mest spennende dingsene som du ikke finner i Hong Kong!
Jo, jeg handler fra HK og men de har feks ikke PA fly.
PeterPeter Rahm
Siggerud
Cirrus RCFKComment
-
Nei. Du handler ikke fra Danmark for å spare pesetas. Du handler fra El-Fly fordi det har den beste service som kan fåes, er de hyggeligste menneskene og har de mest spennende dingsene som du ikke finner i Hong Kong!
Peter-Jim Johansen-
Flyklart:
Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
Under construction:
Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, BackfireComment
-
PeterAlt som kan fjernstyres.
---------------------------------------------
The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
Steinar Kvarme.Comment
-
Peter
Men batteriene, de kjøper jeg fra Hobbycity!Seriøst!
Lars Henrik Kjølberg
http://www.flickr.com/photos/larshkj/
Klubber:
Jets of Norway
Nittedal modellflyklubbComment
-
hadde gjort seg med PA fly og 3HDS fly fra hobbycity59 usd ellerno
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment