er hele posten ute i streik nå? syntes d går kriminelt treigt med pakker fra utlandet nå,
Unconfigured Ad
Collapse
posten
Collapse
X
-
posten
Last edited by lillejon78; 24-05-10, 17:11.trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klartTags: None -
-
Eg fikk et par pakker på fredag men de var bare ca en dag forsinket.Thorbjørn Kirkeleit
Haugaland Modellflyklubb
Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modulComment
-
Comment
-
Det er vel fortsatt transportarbeiderstreik, så en del varer som skal til norge med lastebil kommer nok til å bli lit forsinket.Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Steinar B Johansen
Lillehammer mfkComment
-
Posten er ikke i streik , men en del pakker har blitt forsinket pga togavsporing oppe i Gudbrandsdalen men er idag åpnet og toget går igjen....men bestiller man store eller tunge ting så ligger det antagelig på en terminal til streiken er over . Vanlige pakke ifra utlandet er jo et eget kapittel for seg ,noen ganger går det fort og andre ganger tar det så lang tid at man sku tro noen rodde med båt med pakka over atlantern..Comment
-
Hvis de har sendt den som postpakke med Posten (ikke Bring) og du har sporingsnr så skal du se hvor pakka er , pga av helligdager så kan den bli liggende på oslo Godssenter men aldri mer enn 2 døgn pga Pinse ,vanlig hverdag er det full sortering og fremsendelse .Comment
-
Bring streiker og de sender ifra Bedrift til Bedrift avtale ,et datterselskap av Posten.....Eks Bestiller du noe på Elefun (Bedrift til privat) så går det med Posten med de Rød bilene.Comment
-
ok er bestilt fra Elefun gjennom den lokale hobbybutikken her på Rena. fordi han har avtale med Elefun. så da er det sikkert sendt med bring ja. tror han nevnte det. så da er det bare å vente daComment
-
jaja, da rant begeret over for meg, bestillte deler til chopperen søndagskveld, sendte med EMS, kom til gardermoen onsdag,ålesund fredag kl 06:25,jeg bor på naboøya. tror du ikke posten har rota vekk pakka? dette er deler jeg skulle hatt i dag da det er treff på stripa i morgen, FAXX FITXX HELXXXX.
måtte bare få ned igjen blodtrykkettrex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klartComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment