Unconfigured Ad
Collapse
Gjenge opp pianotråd; få ut spenninga/"av-herde" -fåkke til!!
Collapse
X
-
-
stygt å si, men det er faktisk godt å høre -så får jeg sovet uthakke sjans t søvn når jeg veit det kan være sol om morran, da står klokka på inni huet om jeg vil eller ei..må begynne bli rar av all lempinga..
Gir lyd om jeg får liv i taperullen etter deg&jørn+ei depronkjærre, for da tar jeg turen ned, ellers kan jeg ta turen opp om det passer.
Helmax og überkult du har stenger, var noe frustrert over det enorme gjengeriet på fiskenJo Skavhaug
..sånn ca..Comment
-
Men de er hvertfall minst like harde som pianotråd. Også tror jeg de har flere herdinger..de skal jo være så stive som overhodet mulig. Så myke er de slett ikke.. Holdt på å kverke gjegejernet på ei sykkeleike forrige dan..
Men takk for forslag uanz!
JoJo Skavhaug
..sånn ca..Comment
-
Men nå har jeg fått årna meg uherda stenger av han snille moderator-pønkeren, så da er jeg redda av Q -igjenHan har redda meg Maaaange ganger, han, mer hjelpsom fyr skal en leite lenge etter, seriøst!
Så TUSEN TAKK, Frank! Du får din lønn i himmelen (HH,VV el lign)
Men uanz er det veldig greit å få inn forslag her til avherding og altenative emner/gods, da avhering er noe en må ty til iblant om en vil eller ikke. Så info rundt dette er kjempenyttig og kommer flere til gode
JoLast edited by hangman; 29-10-10, 09:58.Jo Skavhaug
..sånn ca..Comment
-
hvorfor tar du ikke TIG-TRÅD? disse finnes i 2mm og 2.4mm jeg bruker selv disse trådene når jeg lager stenger, bruker 309 og 316 pinnene, disse er blanke og rustfrietrex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klartComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment