Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Blir det dugg så er det ikke kaldt nok for RW og det er kun pingler som bruker dem.....
.... legger det seg et lag med rim på vinduet så er det flere (meg inklusive) som bruker den typen håndvarmer hvor man setter fyr på en stav som legges inni, disse gir mye varme og gjør det virkelig behagelig - så behagelig at folk står i kø for å låne RW'en min
Hmm.
Fikk et tips for en tid tilbake, gassen som de tennstavene avgir skader elektronikken, har ikke noe fakta å banke i bordet, men det var nok til at jeg kuttet ut "varmestaven" fra biltema.
Ødela forøvrig en stillongs og boksa utenpå i fjor, da boksen som stavene ligger i åpnet seg i lomma mi. Det ble en uforglemmelig krigsdans inntil jeg fikk faenskapet vekk fra kroppen og ut av buksa igjen!!
Hmm.
Fikk et tips for en tid tilbake, gassen som de tennstavene avgir skader elektronikken, har ikke noe fakta å banke i bordet, men det var nok til at jeg kuttet ut "varmestaven" fra biltema.
Ødela forøvrig en stillongs og boksa utenpå i fjor, da boksen som stavene ligger i åpnet seg i lomma mi. Det ble en uforglemmelig krigsdans inntil jeg fikk faenskapet vekk fra kroppen og ut av buksa igjen!!
Det er en grunn til at du skal ha strikk rundt
Jeg brukte den typen lommevarmer forrige vinter på de kaldeste dagene. Det gav absolutt varmere hender, men det ble jo litt mere knot med å tenne på stikken og sørge for at den ikke slukket. I har jeg kjøpt inn den kjemiske typen. Jeg tror ikke de blir like varm, men det er jo verdt å teste læll.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment