Fikk åpnet den - både på pc og mac
Unconfigured Ad
Collapse
Fil-konvertering
Collapse
X
-
-
Jeg fikk unzippet den, og åpner i Coreldraw X3, men det var kun et blankt ark såvidt jeg kunne se. Legg ut original uzippet fil, så prøver jeg igjen.Last edited by Quadrocopter; 28-11-10, 17:18.Emil Nilsen
www.rcpro.noComment
-
Samme resultat som kompisen min fikk med en original uzippa fil - virker som om det er noen problemer med selve corel innholdetComment
-
-
Kan ikke åpnes i Corel X4. Tror du må til kilden å få tak i en ny fil...Anders Hauge
www.hang.no - Norges nye HANG-side!
www.JetsOfBergen.no
rc.andersh.com
Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
Byggeblog FPV SailCam Easyglider
Byggeblog for Eurosporten
Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys
There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....Comment
-
Når ikke ikke ung-spurvene får det til så får gamle hackerne trø til
Har ikke peiling på corel så jeg vet ikke hvordan man får eksportert alt men her er noen skjerm-dump som du kanskje kan bruke - det første bilde er slik det ser ut i Corel .....
Håper du kan laste ned disse slik at vi kan frigjøre diskplass - så blir også "sjefen" fornøyd.Last edited by Quadrocopter; 22-06-12, 00:02.Comment
-
Du kan fikse dette på egenhånd - last ned den siste try&buy X5 Corel softwaren - etter du har installer denne er det tut å kjørComment
-
Der kom den gitt. Takker og bukker. Bøyer meg i støvet for hjelpsomheten.
Takk til dere andre også!
Skal sysle mer med bildene til helgen for og få laget mål på dem og byttet litt farger osv.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment