Announcement

Collapse
No announcement yet.

ang flytting av throttlestore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ang flytting av throttlestore

    nå har TS flyttet, å de opplyste om at "lokale helter" (det vil so meg å alle andre her i området) måtte bestille deler via Just a moment... å betale for så å evt hente varen i butikk/lageret om de ville, det var slutt på å ta deg en tur å kjike litt i reolene deres å se om det va noe snadder å kjøpe med seg.

    jeg å forsåvidt mange jeg har snakka med tok avåtil turen innom den gamle "butikken" de hadde for å kjika litt, for jeg kjøpte alltid noe selv om jeg ikke hadde planer om å handle, det er flere jeg vet som boikotter TS nå fordi man ikke får kjike litt i "butikken".

    jeg for min del liker å se og kjenne på det jeg skal handle, men når det er slutt på dette så tror/vet jeg at de har mistet mange kunder og flere handeler.

    mvh jon
    Last edited by lillejon78; 29-11-10, 08:38.
    trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
    trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
    arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
    PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
    homemade quad med diverse elektronikk.
    noen depronkjerrer.
    futaba10c 2.4ghz.
    radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

  • #2
    Originally posted by lillejon78 View Post
    jeg for min del liker å se og kjenne på det jeg skal handle, men når det er slutt på dette så tror/vet jeg at de har mistet mange kunder og flere handeler.

    mvh jon
    Kunne ikke sagt det bedre selv. Å holde en ting i handa før man bestemmer seg for å åpne lommeboka er en ting jeg setter stor pris på. Har faktisk betalt betydelig mer ved kjøp i butikk sammenlignet med nettbutikk flere ganger. Er forholdsvis reservert mht kjøp "usett".
    Stein Løberg

    Blade mSR, Micro P-51, FMS P-51
    Honey Bee CP2
    Honey Bee King 2
    Raptor 50 Titan - OS 50 Hyper
    JR 9xII m/DSM modul, Dx6i
    FS One Sim

    Comment

    Working...
    X