heilt rett med krympe strømpe og feil farge på t-kontakten, jeg har flere regulatorer, så jeg dro rett i el-skuffa og fant den ene regulatoren som var rett, men den ville ikke drive rundt motoren (sær waypoint esc) så var det fram med en mye mindre reg, og den surra motoren på. glad som vanlig! inn i skuffa finne fram den tredje esc, få litt gnistregn, neeeei, noe gale, sjekke over, hmmmmmm, nei, rett, koble til igjenn, og wooooof, mye røyk i rommet. var ikke slik at dette skulle brukes permanent, men for å se om dette oppsettet funka. skal også nevnes at dette var en gammel reg. så guudene må vite hva jeg har tenkt på.
Unconfigured Ad
Collapse
finn en feil!
Collapse
X
-
-
finner 2 feil jeg, ene er at det er lodda på feil, det andre er at det er DEANS, det er XT60 som gjeldertrex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klartComment
-
Comment
-
-
det er to forskjellige type "deans", tipper den ene er orginal å den andre er kopi, veldig dårlig kombinasjon, da det ofte blir dårlig kontakt mellom dissetrex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klartComment
-
Comment
-
det er samme billig kontaktene på begge, forsjellen er at den ene er rillet og den andre ikke, jeg var en gang fornøyd med t-kontakt, i likheten med hele modellfly norge, no ser jeg at det er griselett å få kontakt mellom feil poler om en ikke er konsentrert nok når en kobler dette sammen. men det var ikke det som skjedde i nevnt tilfelle som tråden omhandler, det var rett og slett noe jeg må ha gjort i "speeeekjett" altso, ikke følgt med.kansje jeg skal sjekke ut dei andre kontaktene når jeg alikavell legger inn bestilling på ny esc og batteri.
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment