Announcement

Collapse
No announcement yet.

Den ultimate gadget

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Bruker de vettet så har de lagt inn spor for vanlige sceure digital kort eller liknende + endel innebygd minne.

    Om du kjøper en så ønsker jeg deg ett langt og problem fritt eierskap (selv om jeg har litt liten tro på det). Er i hvert fall ordentlig nysjerrig på ny radioen til Futaba, da jeg tror den er det andre viktige skrittet i rettning av mine drømmers flyvende lap top (gjett en gang på hvilken produsent som startet ballet ).
    Gert Hildrestrand.
    Limets Venner.
    Valdres Flyklubb Modell

    Famous last words? Hey watch this!

    Comment


    • #47
      Originally posted by Vingemutteren
      (gjett en gang på hvilken produsent som startet ballet ).
      Må inrømme at jeg ikke vet hvem som laget den første radiostyringa til R/C bruk

      Comment


      • #48
        Ha ha. Mente selvsagt det siste våpen kapløpet innen RC (software styrte radioer med oppdaterings muligheter via pc) og den tok du (ikke prøv deg ). Til alle vittigperer så snakker vi selvsagt om creme dela creme innen rc, altså Multiplex sine store TX modeller, Profi og Evo. Jeg er selvsagt overhode ikke innhabil i saken.
        Gert Hildrestrand.
        Limets Venner.
        Valdres Flyklubb Modell

        Famous last words? Hey watch this!

        Comment


        • #49
          Uff.. Flere som har fått problemer med "slitasjevarsleren" på MasterCard ja???
          Skikkelig irriterende.. Først så forteller de deg at "Høyh mann!! Du har xxxxxx,- å bruke..."
          Så sender de deg brev om at "Høyh mann!! Du har brukt xxxxxx,- kr... Hvor er de nå?? Når kan de hentes??"

          Jeg kommer garantert ikke til å blåse 17-20.000,- på en makaløs manik som viser Weidemanns kjente verk "Blåtoner" med jevne mellomrom..
          Iallefall ikke før SP2 og anti-intrusion patch 4.34 samt den nye antennedriveren er ferdig...

          Theodor: Ny businessidé til deg: Selge antivirus på stripa, hehe!!

          Den nye no_throttle@T14Mz.worm er vistnok veldig hissig og sprer seg via touch-screens og intim antennekontakt....

          Comment

          Working...
          X