Unconfigured Ad

Collapse

150 cm vsp ARF fly med små manglergis bort på Sunnmøre, må hentes ett og ett

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Biplan
    • Apr 2008
    • 903

150 cm vsp ARF fly med små manglergis bort på Sunnmøre, må hentes ett og ett

Ifølge post # 31 i tråden http://www.modellflynytt.no/thread29227.html#post281161
    kan Citabria modellfly som mangler cowling, motorbukk og frontvindu hentes gratis på Sunnmøre.

Citabria er en semi skala modell av et høyvinget fly, som gjør enkel akrobatikk i virkeligheten. Oppforderer alle som bor innen rimelig nærhet til å redde et eksemplar av arten.

Hvis en som bor i nærheten der eller har veien forbi kan ta seg bryet med å hente ett og sende det til meg i Oslo vil jeg være evig takknemlig. Jeg betaler porto og runder opp til nærmeste hundrelapp. Gå til profilen og send PM eller e-post. Se mine blogger og link til hjemmeside (blog på engelsk).

Antar at motor, regulator og radio fra min F4F Wildcat ParkZone Bind-N-Fly isopor Grumman F4F-3 Wildcat - Blogs - (MFN) ModellflyNytt.no passer til Citabria. Hvis større motor kreves har jeg en AXI 2820/10 som trekker 12x6 prop og tilhørende regulator.
    Last edited by Biplan; 18-05-11, 16:25.
    Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
    Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere
Working...