Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger et nytt sideror pluss noen ekstra deler til Ready'n

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Leveringsbetingelser:
    Postoppkrav eller forskudd til konto etter avtale.
    Ordningen med vedlagt giro ved småordre på under 500,- har vi måttet slutte med grunnet sen eller helt fraværende betaling fra alt for mange kunder.
    Her står det at alle ordre er ok, men det sendes ikke med giro på småordre. Og hvorfor.

    Comment


    • #17
      Jeg vet om en forhandler i førde som fører ready. Vet ikke om de har reservedeler inne, men de kan sikkert skaffes. Har vært veldig behjelpelige ovenfor mine ønsker og bestillinger. Tlf nummer dit kan sendes som mail dersom det er ønske om det.

      Comment


      • #18
        Jepp... det gjelder alt!
        Dvs. som jeg sa, du kan sende penger(kontanter) i en kovolutt + porto (som ikke er lovlig i Norge), så sender han varene til deg.
        Men hvis du vil overføre penger via bank skal ha 120,- ekstra!?

        Forstår ikke hvorfor han skal ha mer penger hvis jeg overfører penger via bank!

        Han begrunner at han vil ha penger på forhånd at folk ikke betalte etter at de fikk varene. Jeg forstå selvfølgelig at han da vil ha forhåndsbetalt, men ikke hvorfor jeg skal betale så mye for å overføre penger....

        Jeg har tatt vare på alle mailene, så dere kan få utdrag hvis ønskelig
        Webmaster på www.BMFK.no
        Norgest største modellflyklubb

        Comment


        • #19
          Sender ham en mail nå, siden eg har planer om å kjøpe en jupiter snart.
          men det er jo helt meningsløst å betale 120kr ekstra for å sette penger i banken, og jeg sender ikke flere tusen i konvolutt
          Morten Smøraas

          Comment


          • #20
            Det fungerer greit om du bruker mer enn 500,-
            Da får du dette tilsendt på oppkrav (medfører + ca. 120,-).
            Det er når du skal ha deler at problemene begynner...
            Webmaster på www.BMFK.no
            Norgest største modellflyklubb

            Comment


            • #21
              Originally posted by Psyko-lefse
              Sender ham en mail nå, siden eg har planer om å kjøpe en jupiter snart.
              men det er jo helt meningsløst å betale 120kr ekstra for å sette penger i banken, og jeg sender ikke flere tusen i konvolutt
              Ikke for å ese dere gutter, men som flere har nevnt over og som det står på nettsidene, er han på sykehus!

              Spar dere selv irritasjonen ved å sende mail nå, da får han ikke svart pluss at det er sikkert ikke en fordel at det ligger 200 mail som skal svares på mandag. Da er jeg helt sikker på at han ikke klarer å behandle alle sammen - da må det jo ta litt tid.

              Comment


              • #22
                Inntil han er tilbake, foreslår jeg at dere bruker utendlandske forhandlere hvis ingen andre i Norge selger disse flyene.
                Joda det er så, men er så bortkastet å måtte bestille sideror fra England osv. Og angående ferie, hvis han har vært på ferie i to mnd så kan han jo skrive det på siden....Er jo kjekt sidne det er mange som har disse modellene og han er den eneste i Norge som selger de!
                Lars Norberg

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Klaus A.
                  Originally posted by Psyko-lefse
                  Sender ham en mail nå, siden eg har planer om å kjøpe en jupiter snart.
                  men det er jo helt meningsløst å betale 120kr ekstra for å sette penger i banken, og jeg sender ikke flere tusen i konvolutt
                  Ikke for å ese dere gutter, men som flere har nevnt over og som det står på nettsidene, er han på sykehus!

                  Spar dere selv irritasjonen ved å sende mail nå, da får han ikke svart pluss at det er sikkert ikke en fordel at det ligger 200 mail som skal svares på mandag. Da er jeg helt sikker på at han ikke klarer å behandle alle sammen - da må det jo ta litt tid.
                  La merke til det ja, men han er tilbake på mandag, da sender jeg mail
                  Morten Smøraas

                  Comment


                  • #24
                    Sjekk i webshopen hos http://www.rc-flight.com/ . De selger ihvertfall Ready. Om de har reservedeler vet jeg ikke.
                    Nei, gutter, sats heller på treverk, enten det er ARF, byggesett eller tegning. For det første blir de gjerne lettere og flyr dermed bedre enn plast, og for det andre kan dere lettvint lage alle deler selv og dermed spare både tid og penger.

                    Sverre
                    Real airplanes have two wings and round engines

                    Comment


                    • #25
                      All respekt for at han tar ferie, og ikke minst for at han er på sykehus. Det er klart! Men som noen andre nevner... betalingsmåten han har innført har iallefall gjort at jeg ikke handler hos han lenger.

                      Hadde han gått tilbake til faktura, eller for den del - bank overføring UTEN gebyr, så hadde jeg ikke sagt et ord...

                      Håper inderlig han kan gå tilbake på det så kan jeg begynne å handle med han igjen. Har kjøpt masse hos han tidligere, og sendt MYE kunder til han.

                      Anders
                      Anders Hauge

                      www.hang.no - Norges nye HANG-side!

                      www.JetsOfBergen.no
                      rc.andersh.com

                      Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
                      Byggeblog FPV SailCam Easyglider
                      Byggeblog for Eurosporten
                      Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

                      There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

                      Comment


                      • #26
                        men Anders, det står ikke noe om at man må betale ett gebyr for å betale via bank på siden hans, kan du vise til en mail eller noe?
                        Morten Smøraas

                        Comment


                        • #27
                          Jeg har ikke handlet med han etter at han ba om penger i konvolutt så jeg må ærlig talt si at jeg ikke har fått denne beskjeden personlig. Her siterer jeg en annen jeg har snakket med (som også har komentert i denne tråden).

                          Nå har jo denne tråden utviklet seg veldig da... Klaus - feel free to moderate...

                          Anders
                          Anders Hauge

                          www.hang.no - Norges nye HANG-side!

                          www.JetsOfBergen.no
                          rc.andersh.com

                          Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
                          Byggeblog FPV SailCam Easyglider
                          Byggeblog for Eurosporten
                          Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

                          There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

                          Comment


                          • #28
                            Jepp, nå har folk fått frem mange ting, men jeg mener fortsatt at det er mye ukorrekte innlegg her. Jeg kan ikke godta at en tråd som dette begynner å jatte seg opp på noens antagelder osv. Det skal så lite til for at ting blir feil. At man baserer innlegg på hva andre mener, eller har hørt, går ikke.

                            Vi har nå fått med oss at Lars trenger noen deler, la oss forholde oss til det.


                            Tema stengt. Pes meg heller på mail, eller med pm gutter

                            Comment

                            Working...
                            X