Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
uansett hva som står der, så kan det endre seg når du kommer til kassen og skal oppgi hvordan du skal betale, jeg velgte den billigste sist gang, men når jeg kom til selve betalingen måtte jeg betale mer, siden der ligger siste berekning.
hva gjelder dhl, om det er valg, så ville jeg ikke velgt det noen gang (erfaring) dem er raske og billige, helt til det administrative skal betalest, daaaaa vet dem å ta seg betalt.
er enig, air parcel er best
Skal ha inn en greie fra HK, men får ikke opp valget EMS (gr vekten? Over 5 kg)
Kan velge:
GLS Express Courier 10kg (Germany to Norway)
$67.34
4526g left.
Antar at du bestiller fra HK sitt lager i Tyskland?
Regn med at fortollingsgebyr, moms og betalingsgebyr kommer i tillegg.
Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere
Antar at du bestiller fra HK sitt lager i Tyskland?
Originally posted by lsigge
Tror ikke det, virker som om motoren ligger i International Warehouse, og det er vel i HK?
De varene jeg har sett på står det tydelig ved pris-rubrikken hvilket varehus det sendes fra hvis det ikke er HK. Prisen er høyere fra Tyskland, har jeg sett, men det tar man antagelig igjen på billigere frakt på større ting som ARF sett.
Hold oss informert! Har veldig lyst til å bestille noe stort og tungt derfra, men har ikke turt - enda.
Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere
Snodig at ikke HK hadde satt ned verdien? Trodde de gjorde dette "automatisk"?
Dette må du velge i samme meny som du velger fraktmetode. I "parcel contents" boksen velger du hobby toy, og i "declared value" velger du så lavt prosentantall at det blir under 200kr.
Jon-Brage Hoel Andorsen
------------------------------------------------------------------------- Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.
Alle fungerer konge Men kan være greit og merke seg at når man velger EMS express (du hadde handlet for mange kg for det:P) så slipper man fortollingsgebyr på 110,- for verdi under 1000,- og 217,- for varer over 1000,-
Men hva har du bestilt deg nå da?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment