Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pro-flow cannisters

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pro-flow cannisters

    Da har jeg endelig fått min pro-flow 3d cannister fra 3-D Canisters
    Utrolig finnish og lett. Hvor lett? Aner ikke. Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder og video av denne da det påstås at den er veldig støysvak og får de vanskligste motorer til å trottle som en drøm. Selv DA-85, så da er det håp for 60'n min også.

    Vet at Larsern på forumet har sånne i sin sukhoi.

    Ligger noen videoer på nettsiden

    Click image for larger version

Name:	DSC06110.jpg
Views:	1
Size:	45.4 KB
ID:	630096Click image for larger version

Name:	DSC06112.JPG
Views:	1
Size:	241.2 KB
ID:	630095

  • #2
    Det opprinelige pro-flow flyet ble ikke klart, så da har jeg lånt den over på edge'n. Må jo få prøvd den i helga.
    Så nå blir den prøvd sammen med DLE-55, men skal over på DA-60'n så fort jeg kommer hjem.

    Da får jeg testet Kina vs Usa

    Comment


    • #3
      Fløy med den nye cannisteren på vinnu i helga.
      Kjenner godt at det er mere krefter med denne enn med kina-cannisteren. Fikk høyere tomgang også som måtte justeres ned.
      Vil tro at motoren går lettere da kanskje. DLE'n har ligget på oppunder 100 grader med kina-cannisteren ved hard bruk, samtidig syns jeg effekten var dårlig da. Men med den nye går den kaldere og har mere effekt hele tiden Gøy.

      Comment


      • #4
        Hvordan var lyden?


        Sendt from talatuten
        Stian Håvak (82)
        Fly low or crash trying!

        MFN @ Facebook - Like!

        Comment


        • #5
          Lyden er kjempe bra den. Var nok mest propellstøy som hørtes når jeg prøvde den. Litt blanding av tunepipe og cannister låt.
          Skal laste opp en video av tomgang og flyging så snart yak'n er i gang.

          Comment


          • #6
            Jeg liker lyden av proflow'ene veldig godt. De er grove i målet, uten å være høyrøstet. Nå har jeg tilgode å høre mine i lufta, men ser ikke bort ifra at det skjer før eller senere. Må ha nytt tenningsanlegg til BME110'n og finne på noe smart baffleopplegg bl.a.

            Comment


            • #7
              Her er en video fra youtube med DA-120 og pro-flow.
              Gikk da veldig stille denne,

              Comment


              • #8
                En til på DA-60.

                Comment


                • #9
                  Litt info på begynnelsen

                  Discussion FG EXCLUSIVE: PRO FLOW 3-D CANNISTERS - FlyingGiants

                  Comment


                  • #10
                    Pro Flow 3-D Canisters

                    Hello Everyone, I am happy to be part of your wonderfull web forum. I hope you all are having fun flying and enjoying good weather. We still have pleanty of sunshine in California where I live. I will be at the 2012 Joe Nall and hope some of you can make the big journey and join us.
                    I'm excited to have my product in your country and look foward to serving your Canister needs. I will be running a special from Dec 1st- January 31st and giving a free shirt with any Canister purchase durring that time.

                    Thank You Anders and Lars!!!!

                    Planebender
                    PRO FLOW 3-D CANISTERS
                    WWW.PLANEBENDERPRODUCTS.COM

                    Comment


                    • #11
                      Welcome to the forum, and thanks for an awesome product

                      Comment


                      • #12
                        De fleste av dere har vel sett disse. (da har jeg hvertfall oppdatert tråden)
                        Men legger dem ut her også. DA-60'n går skikkelig fint med denne.



                        Og 200'n. Støyen i lufta er propellstøy for dem som ikke vet det. Den skal byttes til en 30x13
                        Har ikke sjekket rpm da jeg ikke er så opptatt av dette, men det virker som jeg har mere på toppen etter som jeg syns den ripper propellen mere nå på full gass. Opplever det samme på denne som på 60'n at jeg måtte magre den litt når jeg fikk på pottene. Virker som den går lettere.

                        Comment


                        • #13
                          Anders E does a great job and market your products. But it's a shame you did not want a Norwegian sales partner, we could become a good team
                          BOOMA Intelliswitch

                          Odd A Eriksen

                          Comment


                          • #14
                            Hei Anders.
                            Lurer på og handle inn ei slik potte til min DA85 da eg sliter med all for peaky moter med ks1090 pipe og mezljik 27x10 prop (excomp edge).
                            Har du noe opplevelse av att DA 60 throttler linjert/finere med proflow potta kontra ?de du har brukt på denne motoren før.
                            Koss gjør ein handel på butikken hans med paypal og frakt?, er de mailing og de som gjelder for og få på plass frakt metode og pris.
                            Og ka kommer de i ca i frakt på og få heim desse pottene?
                            futuba 18MZ
                            Addiction X
                            Slick 71" Hacker
                            qq Pits Python DZY100
                            2.6 Edge extreme compositt, DA85
                            3.5 Edge extreme compositt, ZDZ210
                            Pike Giant
                            Sawex L39 jetcat P60
                            Eurosport G-booster 160+
                            Trex700 x 2
                            Trex 550 CGY750
                            Trex500

                            Comment


                            • #15
                              Hei.
                              Tror frakta var ca 50+dollar.
                              Jeg har aldri prøvd DA-60'n med noe annet, men den throttler helt supert på hele kurven/registeret.
                              Men har lest at en del DA-85 eiere har blitt fornøyde. Helt ærlig tror jeg proflow passer bedre på den motoren enn pipa. Det er min 100% ærlige mening ettesom jeg har hatt samme motor med pipe selv.

                              Spør samtidig om hva han anbefaler av header-lengde til den komboen.

                              Jeg mailer han, så får jeg svar tilbake med pris ink frakt som jeg betaler med paypal.

                              Comment

                              Working...
                              X