Unconfigured Ad

Collapse

billige vinge bager

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tyor
    • Mar 2005
    • 9757

billige vinge bager

Har kjøpt meg vingebag fra himodel til 33% yaken min. og fikk den i dag. den virker veldig bra til prisen i hvertfall, koster ca 35$. Den har åpning i enden for å tre inn vingene og har en myk skillevegg i mellom. er en hylse på siden for vingerør også er den en langsgående lomme på hver side. kanskje stor nok til stab? har ikke fått testet den enda da jeg ikke har flyet hjemme for øyeblikket. men den ser veldig solid ut. solide bærehåndtak.

Wing Bag for Airplane Size M
    Tom Nohr
    Tennisveien 9
    2450 Rena

Frsky taranis 9+
    Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
    Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
    + diverse små ting
  • bardp
    • Nov 2010
    • 2473

Hva betalte du i frakt for disse vingeposene. Eller for og si det slik hva ble prisen levert i Norge?

Comment

• Dabrun
      • Nov 2011
      • 38

Originally posted by bardp
      Hva betalte du i frakt for disse vingeposene. Eller for og si det slik hva ble prisen levert i Norge?
      Jeg bestillte selv 4 stk derifra. Frakten ble like dyr som selve vingeposene, og når de i tillegg ble stoppet i tollen så endte jeg på 500kr pr stk.

Vingeposene ser veldig bra ut, og jeg får plass til stabilisatorene i den sidelommen.

Comment

• tyor
        • Mar 2005
        • 9757

jeg bestilte flere ting samtidig, en starter for opp til 800cc bensin. 5 servoer og en mottaker. det hele kom da på 197$ og 69$ er frakten med ems. kom på 6 dager ble ikke stoppet i tollen

men hvis du legger inn bare vingeposene så kommer det opp frakt på 40$ på ems. det blir da tilsammen 75$ som er omtrent 440kr.

og ja de ser kjempebra solide ut. testet den i går fikk også stabene i sidelommene
        Tom Nohr
        Tennisveien 9
        2450 Rena

Frsky taranis 9+
        Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
        Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
        + diverse små ting

Comment

Working...