Unconfigured Ad

Collapse

turnigy glove

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • andersand
    • May 2012
    • 2316

turnigy glove

Fikk denne "skjønnheten" i posten i dag, er drittlei kalde fingre, men var veldig skeptisk, men må si det hittil ser overaskende OK ut.

Tok med varmeelement, det står at denne går på både 2 og 3s, vi kan vel si det slik, ikke koble på 3s, uten å legge temp sensoren mot varmeflaten.. au! thermostaten og rele for inn/utkobling virker ikke da.

Skjønner hvorfor de anbefaler 2s i linken sin, se strømforbruk, vesentlig lavere, og virker som det varmer "plenty". strømforbruket når rele ikke er inne ble 0.01W typ, er bare en led som lyser da og bruker størm.
    2s 25.9W
    3s 59.4W

Har bare prøvemontert inne, kan noen som har denne komboen anbefale innmontering? dobbelsidig + borrelås? hva vil "sitte? Hvilken vei bør varmeelementene være? bør man dekke de til på noen måte?

bildeinnlegging hang seg bigtime, og får overhodet ikke satt de riktig
    2s
    3s
    Click image for larger version

Name:	484560.jpg
Views:	1
Size:	107.4 KB
ID:	632675
    Attached Files
  • Morten Brun
    • Nov 2011
    • 343

turnigy glove

Interessant. Har du link til de varmeelementene? Har en sånn vott og er fornøyd med hvordan den funker, men litt ekstra varme på kalde vinterdager når det skal flys med lys hadde ikke vært så dumt!

Comment

• andersand
      • May 2012
      • 2316

gå på glove, så foreslår den additional products, da får du varmegreiene for <10USD tror jeg det var, latterlig billig iaf.

jeg har testa den inne, svetter som en helt på fingrene brått... :>

Fly i morra morten?

Comment

• flarssen
        • Jan 2005
        • 1842

Her er en annen tråd. Bildene lurte meg litt. Trodde først det var en oppgradert versjon med LCD display, inntil jeg så at det var et Wattmeter.
        Last edited by flarssen; 06-10-12, 11:53.
        Fred Larssen

Comment

• jotto
          • Jul 2007
          • 3060

Jeg har satt HK-varmeren inni en RaydioWarm. Jeg har festet de inni der padsene er slik at jeg ikke risikerer å brenne meg på dem. Det blir godt og varmt, selv om gradestokken kryper ned mot -10
          Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

Working...