Unconfigured Ad

Collapse

Innendørs flyging i Røyken / Drammens området

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dingy
    • Apr 2012
    • 7

Jeg aner ikke hvor jeg skulle lage denne tråden (prøvde å søke i forumet)

Men jeg lurer på om det er noen som driver med det, eller om det er interesse for innendørs flyging i Røyken området (kan til nød strekke meg mot Drammen men da begynner det å bli tiltak...)

Jeg kan forhøre meg med kommunen om å leie en relativt stor indrettshall i røyken om det er interesse...
  • gnistjeger
    • Sep 2009
    • 1169

Hei

Asker Modellklubb har tidligere leid Vollenhallen, men dessverre ikke i vinter. Derimot er det flyving hver lørdag i hele vinter i Lommedalshallen og hver tirsdag i Skogerhallen. 50,- lapp pr gang tror jeg.

Klart blir det en hel gjeng som ønsker dette i Røyken er jo det topp!

Mvh
    Rune Haugen
    Asker Modellklubb
    Rune Haugen
    // Asker Modellklubb // IMAC Norge //
    // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
    // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
    // http://www.youtube.com/user/gnistjeger //

" It's all 100% electric ! "

Comment

• dingy
      • Apr 2012
      • 7

Okei, godt å vite!

Vi er ihvertfall 4 stykker fra Røyken og Sætre som kunne tenke oss å gjøre dette, om ikke fast hver uke, så kanskje hver 14'n dag eller noe? ... Vet ikke hvor mye Røykenhallen koster å leie ett par timer, men hvis vi blir så mange at vi er nede i 50 - 100 kr hver så er det jo muligheter. Jeg skal sjekke det opp

Comment

• dingy
        • Apr 2012
        • 7

Har vært i kontakt med Røyken kommune, og de stilte seg ikke umiddelbart negativt til det.

Men de var "i utgangspunktet skeptisk til slik aktivitet" og etterlyste mer informasjon og referanser til andre kommuner som har tillatt det samme. (jeg spurte bare generellt om det gikk å leie hallen til RC flying).

Er det noen som sitter inne med en søknad de kunne hatt lyst til å dele med meg?

Comment

• Superstar40
          • Dec 2002
          • 1667

Ta kontakt med meg - har leid hall av Våler kommune i Østfold mer enn 10 ganger uten problemer. PM eller send epost på epost adressen under.
          Espen Kvien
          Gruppeleder F3A
          Vingtor RC Club
          f3a.norge@gmail.com

Mange fly og mye moro

Comment

• gnistjeger
            • Sep 2009
            • 1169

Originally posted by dingy
            Har vært i kontakt med Røyken kommune, og de stilte seg ikke umiddelbart negativt til det.

Men de var "i utgangspunktet skeptisk til slik aktivitet" og etterlyste mer informasjon og referanser til andre kommuner som har tillatt det samme. (jeg spurte bare generellt om det gikk å leie hallen til RC flying).

Er det noen som sitter inne med en søknad de kunne hatt lyst til å dele med meg?
            Asker Modellklubb har nå satt av datoer i Vollenhallen fra nyttår og frem til mai.
            Vi har leid hallen der mange ganger tidligere.
            Poster datoer og klokkeslett her så fort de er spikret!
            Rune Haugen
            // Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
            // Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //

Comment

• gnistjeger
              • Sep 2009
              • 1169

Asker Modellklubb har den glede av å invitere til innendørsflyving i Vollenhallen vinteren 2013!

Det er satt opp følgende 4 datoer på nyåret;

• 12 Januar kl 1530-1730
              • 26 Januar kl 1400-1600
              • 9 Februar kl 1400-1600
              • 9 Mars kl 1430-1630

Flyavgift vil være kr 50,- pr pilot.

Vel møtt!!
              Rune Haugen

Comment

Working...