Unconfigured Ad

Collapse

mva krav i forbindelse med kjøp fra headrc

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • andersand
    • May 2012
    • 2316

mva krav i forbindelse med kjøp fra headrc

Har noen andre fått krav fra advokat pettersen? ble mildt sagt forbanna/irritert, står jo ettertrykkelig på websiden at de står for mva håndtering ved importen, at 130X'en var DOA hjalp ikke på humøret, selv om de nå holder på å sende nye deler...

Head RC har etableret filial i Norge. For vores mange Norske kunder er det en god nyhed!

Når du handler fra Norge står Head RC for alt som vedrører import, indfortoldning og betaling af Mva - det er præcis lige så enkelt som at handle lokalt i Norge.

Alle vores priser vist til kunder fra Norge indeholder nu Norsk Mva på 25%. Kurven regner automatisk din fragtpris ud på basis af dine varer og dit postnummer.

Alle leverancer sker med UPS og du vælger selv om du vil have din forsendelse med Standard service eller Express - du ser priserne direkte i Check-Out eller i kurven.

Der kommer ikke yderligere udgifter - med garanti.
  • xilian
    Chief Executive Officer
    • Feb 2009
    • 6522

Advokat Pettersen??
    Tom I. Arntsen

Comment

• Brumm
      • Apr 2008
      • 1816

Hva har skjedd? Hvordan brev har du mottatt?
      Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
      T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

Comment

• andersand
        • May 2012
        • 2316

Jeg klarer ikke forstå, om jeg har mottatt en kopi, av faktura fra mva agenten i norge, til danmark, men utregning da er uansett ikke korrekt.

utdrag

Da headrc rc aps er nå er registrert i merverdiavgiftsmanntalet bes De vennligst betale mva beløpet XXX som følger til så står det BD postbox/att headrc også norsk kontonr

Har noen andre fått? er vel 3-4 uker siden kjøpet

på utregningen står prisen jeg har betalt + frakt, så har de lagt på 25% på det igjen... sikkert bare noen som har trykka feil, men å få brev fra advokater er liksom ikke favoritten.

Comment

• _wizard_
          • Nov 2005
          • 224

Hei,

Jeg har fått det samme brevet, og er like ovverasket. Det kommer tydelig frem på Head RC sin hjemmeside at alt skal være betalt ved utsjekk i fra butikken, så dette er langt under paret. Det blir oppvask på mandag....

/Baard
          Med vennlig hilsen
          Baard Lindberg
          Condor Modellflyklubb/Tønsberg Modellflyklubb

"I have no special talents, I am only passionately curious" - Albert Einstein

Comment

• andersand
            • May 2012
            • 2316

Originally posted by _wizard_
            Hei,

Jeg har fått det samme brevet, og er like ovverasket. Det kommer tydelig frem på Head RC sin hjemmeside at alt skal være betalt ved utsjekk i fra butikken, så dette er langt under paret. Det blir oppvask på mandag....

/Baard
            på "kopi" biten kan man jo som sagt få inntrykk at man bare får en kopi, men så kommer det der det står at *jeg* må betale, men utregningen er jo uansett feil.

Kom ditt brev også i dag?

audunJ? bestilte ikke du også noen ting derfra til 300x? blader?
            Last edited by andersand; 16-11-12, 17:16.

Comment

• _wizard_
              • Nov 2005
              • 224

Det kom i dag ja. Og det ser heller ikke ut til at utregningen stemmer her heller. De garanterer på hjemmesiden at det ikke kommer flere utgifter. Jeg har sendt de en epost som jeg kommer til å følge opp med en telefon på mandag.
              Med vennlig hilsen
              Baard Lindberg

Comment

• Trulsen
                • Aug 2006
                • 3411

Re: mva krav i forbindelse med kjøp fra headrc

Dette må da være svindel!?

Comment

• AudunT
                  • Oct 2005
                  • 289

Jeg har fått samme greia, fint å se at fler er i samme båt. Tipper at det løser seg, HeadRC virker seriøse.
                  Audun

Comment

• andersand
                    • May 2012
                    • 2316

der kom beklagelse fra headrc, virker som de i norge har tulla det til.

Comment

• Head RC
                      Forhandler
                      • Sep 2011
                      • 4

Hei Alle,

Vi beklager mye men der er klart sket en feil omkring de krav der er udsendt fra vores Mva-repæsentant. Som står skrevet på vores hjemmeside så er alt inkl. - også Mva. Der skal ikke komme krav fra nogen side!

Idag, fredag eftermiddag er første gang vi har hørt om problemet. På mandag tager vi fat i BD og får alt afklaret. Igen, jeg beklager feilen.

Mvh,
                      Gudmund Olsson
                      Head RC

Comment

• AudunJ
                        • Jun 2011
                        • 543

Originally posted by andersand
                        på "kopi" biten kan man jo som sagt få inntrykk at man bare får en kopi, men så kommer det der det står at *jeg* må betale, men utregningen er jo uansett feil.

Kom ditt brev også i dag?

audunJ? bestilte ikke du også noen ting derfra til 300x? blader?
                        Litt skummelt at slikt kan skje, men jeg kjøpte korrekt noen deler for noen uker siden, men har ikke sett noe til dette brevet. Godt jeg i kveld leste om saken før det eventuellt kommer noe i post kassen. Men ser av posten over at headrc allerede har takk og svart på saken. Possitiv til at dette løses, men ikke akuratt god reklame...

Godt vi bruker forumet i gode og onde dager..hehe
                        Audun Johnsrud
                        Nittedal - HMFK

* Flyr divserse planker og noen visper.
                        En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

Comment

• _wizard_
                          • Nov 2005
                          • 224

Hei,

Ja. Head har også svart meg at ikke dette kravet skal betales, så da får vi se hva som skjer videre.... I utgangspunktet er jo ordningen Head her lanserer veldig bra - rask frakt er det også. Tror pakken kom frem på 3 dager denne gangen. Så om de får luket vekk barnesykdommene så blir nok dette bra til slutt
                          Med vennlig hilsen
                          Baard Lindberg

Comment

• AudunJ
                            • Jun 2011
                            • 543

Originally posted by _wizard_
                            Hei,

Ja. Head har også svart meg at ikke dette kravet skal betales, så da får vi se hva som skjer videre.... I utgangspunktet er jo ordningen Head her lanserer veldig bra - rask frakt er det også. Tror pakken kom frem på 3 dager denne gangen. Så om de får luket vekk barnesykdommene så blir nok dette bra til slutt
                            3.dager ? Sist jeg bestilte varer fikk jeg dem levert hjemme på døra ca 26 timer etter bestilling!
                            Dette er jo raskere en service avtalene til Dell...Hehe
                            Audun Johnsrud
                            Nittedal - HMFK

* Flyr divserse planker og noen visper.
                            En vellykket flytur er alltid en flytur nærmere neste kræsj.

Comment

Working...