Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg savner mulighet til å se hvor mye juice man har igjen i batteriet når jeg flyr. Telemetri med spenningsmåling fungerer ikke særlig bra, så jeg har sett litt på telemetriløsninger som kan vise forbrukt kapasitet.
jeg svidde den til Hobbyking når den ble koblet til ett nytt Rhino 3s1300mah batteri. så den fungerte bra.
Men har sett dette i bruk med støm overvåkning, så vill prøve en gang til på min Giles G202 ARF 178cm 35cc
Den så fin ut den med 200A 60V som du har link til for bruk på 700 size heli.
Jeg savner mulighet til å se hvor mye juice man har igjen i batteriet når jeg flyr. Telemetri med spenningsmåling fungerer ikke særlig bra, så jeg har sett litt på telemetriløsninger som kan vise forbrukt kapasitet.
Så vidt jeg har forstått det er Jeti begge deler.
Har du ikke Jeti radio kjøper du en "telemetrimottakerboks"
Har du Jeti så sitter telemetrimottager i radioen.
Så vidt jeg har forstått det er Jeti begge deler.
Har du ikke Jeti radio kjøper du en "telemetrimottakerboks"
Har du Jeti så sitter telemetrimottager i radioen.
Tror jeg må få meg en sånn en / eller den som jotto linket til når jeg får meg en ny trex 600 pro 12s
Jeg er VELDIG glad i gadgets, og har lyst på telemetri, MEN tanken på enda feilkilde frister ikke, tenk om noe overcurrenter/slår seg av eller lignende. Er jo bare å ha timer + masse pakker, og herje i vei.
evnt en kosmik/cc så får man logga, logger er gøy... tall og grafer.. mmm
Jeg er VELDIG glad i gadgets, og har lyst på telemetri, MEN tanken på enda feilkilde frister ikke, tenk om noe overcurrenter/slår seg av eller lignende. Er jo bare å ha timer + masse pakker, og herje i vei.
Dette er gromme saker mtp ytelse og telemetri. Viser live Amp, Volt, Temp, bec, pwm, turtall mm. I tillegg logges max og min, har du en Jeti radio eller en jeti box profi kan du få ut kurver, grafer og logger for hele flighten uten å koble til i etterkant.
Har bare flydd en tur hittil - men det fungerte svært bra da, og bedre enn Castle ICE som jeg bruker noen turer for å tune. Governoren på denne skal også være svært bra og den har active freewheeling.
Fordelen er at telemetri er en del av ESC'en, ikke noe ekstra kabler eller enheter annet enn en ekstra kabel for telemetri data, super smooth installasjon, den er liten og ganske lett med svært god byggekvalitet.
Den så jo rimelig fet ut! Innebygget BEC er jo ikke å forakte heller. Hvordan funker den Jeti Boxen - kan du sette alarm på strømforbruk på hver modell uten å måtte bytte manuelt?
Jepp, Futaba 8FG. Jeg vet at 14SG kommer med telemetri, men det finnes ingen info om strømtrekk-sensor såvidt jeg kan se.
Det var dumt...
Unilog (SM modell bau) har en utrolig bra serie som kan kobles direkte til Jeti Duplex, Multiplex M-Link og Graupner HoTT sine telemetri systemer - men dessverre ikke til Futaba.
De har heller ikke en standalone versjon med egen sender/mottaker.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment