Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Leketøymessen i Tyskland går vell av stabelen i disse dager og nyheter er jo alltid gøy Noen som venter på noe spennende derfra eller kanskje noen er i Tyskland og deltar?
Håper noen gidder å dele bilder, nyheter og info her. Jeg syns iallefall det var mye spennende på bilder derfra i fjor.
De desidert kuleste nyhetene på helifronten etter min mening var de som TT hadde med sin helt nye E700 og E820.
E 700 er et helt nytt helikopter med mange nye løsninger på ting for å holde vekta nede i forhold til E720. Og E820 var bare et monster...får bare håpe de redesigner skjemaet på canopen, den var grusom, men det er jo subjektivt.
Her er bildene:
Ellers så var en stand som hadde mange flotte skalakropper i forskjellige formater og str.
Horizon heliene er jo allerede godt kjent i media.
Hirobo hadde og en ny prototype på display:
JR Forza er det allerede en tråd på så ingen nytt der..
TT kommer også med en 5.2 versjon av sin FBL enhet..
Så har jo og Kompass kommet med en ny 6HV, så veldig fin ut den..
Starter med litt ymse men likevel flotte fly, usikker på fabrikat på noen av disse... Syntes dog den EPO Grob maskinen var skikkelig kul med en mangebladet propell.
Ellers hos Hobbico fant jeg noe som for meg en nyhet og det var en ny Sptifire i 50cc klassen, så grei ut.
Horizon hadde noen nye elektrokjerrer samt en ny bf-109 som så ganske grei ut.
Hovedattraksjonen var selvfølgelig QQ sin nye 2.6 yak i Composit...Så bra ut og er helt garantert en maskin som flyr godt.
Multiplex hadde en Tucano som så bra ut, men syntes Robbe sin Grob var kulere og mer gjennomført.
På multikopter fronten var jeg noe skuffet over den enorme mangelen på aktører.
Det som var verdt å se var DJI sin stand og Hero, og det var og nesten alle ustillerne med multikoptere. Ser da bort fra alle de forskjellige små mikrokopterene som stort sett alle hadde i en eller annen format. Hacker hadde og noen men føler ikke de hadde så mye nytt å komme med.
DJI viste stolt frem sin nye Phantom og hadde et par prototype gimbals som vi fikk se. Den ene var en liten Zenmuse for Gopro og den andre var en monster Zenmuse for skikkelige kamera som RED Epic osv..
Hero hade noen skikkelg fine Droner i forskjellige str og mange smarte designtrekk..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment