Unconfigured Ad

Collapse

Fly i Påsken?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flue
    • Oct 2003
    • 902

Fly i Påsken?

I en annen tråd nevnte jeg at våren har kommet til Stavanger, det trekker jeg tilbake.......sommeren er her!

I dag kan jeg nesten gå med t-skjorte ute (overdriver ikke), sol fra skyfri himmel og ingen vind. Kort sagt vil jeg uuuuut og fly!
    Pappa sier at kanskje jeg ikke kan fly glow fly i påsken siden det forstyrrer påskefreden. Sikkert bare en unskyldning han bruker for å ikke kjøre meg men kan jeg fly i dag?
    Trenger svar raskt! :P

Vertigoen skal uansett luftes, men skulle gjerne flydd litt glow også.

Takk for svar!
    Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
    er der ingen der kender dem.
  • Isak
    • Apr 2004
    • 680

Fly som bare det du... Kan ikke tenke meg noe bedre en et modellfly på himmelen for å komme i påskestemning?!?!!!! . Ikke det at jeg har sjans til å se det da men.. tanken som teller

Bor du litt nærme svenskegrensa så er folk så travelt opptatt med å kjøre skuter og ungå å bli på kjørt av skuter så de hører vel ikke en liten `siklende glowmotor` på himmelen...
    Runar Isaksen
    risaksen@bluezone.no

Comment

• Flue
      • Oct 2003
      • 902

Takk for svar!

Verken mamma eller pappa var i serlig humør til å kjøre meg uansett Jeg får heller fly litt Vertigo nå. Så kan jeg bygge videre på Widebody og få trent litt med den snart. Mye lekser og fint flyvær (ikke byggevær) har hindret meg i å bygge på den de siste 2 ukene. Den er nesten ferdig, mangler bare hengsling, trekk og servoinstalasjon (ca) men jeg bygger så sjeldent og sent
      Tre enkle regler garanterer en blød landing. Desværre
      er der ingen der kender dem.

Comment

• widowmaker
        • Mar 2004
        • 317

du får bare forklare tvilerne, at når du flyr, så kommer du jo nærmere mannen i 3 etg, så da burde jo de fleste være fornøyd
        Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

Comment

Working...