Unconfigured Ad

Collapse

kan noen hjelpe meg ........

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • godtfred
    • Nov 2002
    • 17

kan noen hjelpe meg ........

jeg har ett fly hvor det er montert servofester/braketter i hvit plast fra simprop. man trer servoene ned i ett servobrett , og låser fast servoene med en type servoklips( disse servo "brakettene") ble i sin tid levert fra simprop.

Jeg trenger sårt disse låseklipsene, da jeg har forlagt mine på ett lurt sted. blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg. jeg betaler selvfølgelig det det måtte koste .....

:P

mvh
    glenn
  • Ola
    • Jul 2004
    • 251

Jeg har noen festeklips til Tiny-C liggende. Men det servorbrettet du har er for 3 servoer? Synes å huske at de hadde noe sånt.

mvh
    Ola
    Ola
    Elverum Flyklubb Modell
    www.efkm.org

Comment

• godtfred
      • Nov 2002
      • 17

hei ola.. takk for henvendelsen. servofestene kommer enkeltvis, altså ikke noen form for brett.

ellers takk ....

mvh
      glenn

vanskelig å forklare hvordan de ser ut. men det er en hvit plastfirkant med 4 søyler hvor man trer servoene nedpå, deretter låser man servoen fast med 2 klips til hver servo. igrunn samme prinsippet man bruker til å feste servoer til 1/8 buggy biler...

Comment

• Thinnthinn
        • Sep 2002
        • 1172

Ring Hobbyteknikk i Drøbak... (64937200, OBS åpningstider! http://www.hobbyteknikk.no/)
        De har utrolig mye duppeditter, og jeg mener bestemt å ha sett et par sånne servobrett liggende der.

Lykke til!
        Audun Thinn
        Anonyme Dobbeltdekkeroholikere

Comment

Working...