Hei og hå...
Er det noen flere enn meg som nå våkner etter vinterdvalen?
Har nesten ikke flydd noe i vinter, kun lekt litt med en depron kjerre i hagen og en liten tur innendørs-flyging/knusing...
Har begynt våren med å lade opp batteriene som stort sett var flate..
Måtte begynne med å lade opp gele batteriene og bilbatteriet, dette var så lite strøm på at laderen meldte om "low voltage" i det jeg koblet til laderen.. hehe.. så ett døgn med billader ble det bedre..
Kjører laderen på entladen->laden modus for å tømme det lille som evt. måtte ha ligget der igjennom vinteren før den lader dem opp igjen...
Burde jeg kjøre denne cyclen 2 ganger på rad eller har dette ikke noe å si?
Har også tatt frem strykehjernet litt for å rette litt på slappe duker/trekk på modellene..
Samtidig i går, så tømte jeg skuffene på field boksen, alt ble tømt ut og skuffene vasket og tørket.. noen sprekker her og der ble limt og ordnet..
Samboeren og jeg satt å sorterte ut skruer, muttere, skiver, osv osv..
Dette ble pent ordnet i egen boks med mange flere rom..
(detta blir bra)
Alt småplukk som ikke kan brukes lengre, slike som en tok for "kjekt å ha liggende" saker ble kastet i en egen boks..
Plutselig ble kassa mye lettere og så mye bedre ut..
Nå drasser jeg ikke med meg hobbyrommet ut på stripa lengre i hvertfall..
Godt å ha noe å syssle litt med om kveldene.. (i tillegg til alle andre oppgavene som ligger å venter.. hehe).
Er det noen flere enn meg som nå våkner etter vinterdvalen?
Har nesten ikke flydd noe i vinter, kun lekt litt med en depron kjerre i hagen og en liten tur innendørs-flyging/knusing...
Har begynt våren med å lade opp batteriene som stort sett var flate..
Måtte begynne med å lade opp gele batteriene og bilbatteriet, dette var så lite strøm på at laderen meldte om "low voltage" i det jeg koblet til laderen.. hehe.. så ett døgn med billader ble det bedre..
Kjører laderen på entladen->laden modus for å tømme det lille som evt. måtte ha ligget der igjennom vinteren før den lader dem opp igjen...
Burde jeg kjøre denne cyclen 2 ganger på rad eller har dette ikke noe å si?
Har også tatt frem strykehjernet litt for å rette litt på slappe duker/trekk på modellene..
Samtidig i går, så tømte jeg skuffene på field boksen, alt ble tømt ut og skuffene vasket og tørket.. noen sprekker her og der ble limt og ordnet..
Samboeren og jeg satt å sorterte ut skruer, muttere, skiver, osv osv..
Dette ble pent ordnet i egen boks med mange flere rom..

Alt småplukk som ikke kan brukes lengre, slike som en tok for "kjekt å ha liggende" saker ble kastet i en egen boks..
Plutselig ble kassa mye lettere og så mye bedre ut..
Nå drasser jeg ikke med meg hobbyrommet ut på stripa lengre i hvertfall..

Godt å ha noe å syssle litt med om kveldene.. (i tillegg til alle andre oppgavene som ligger å venter.. hehe).
Comment