hei er det noen i norge som selger sånne fester som passer for å montere en AXI på pinnen på et GWS fly. har sett noen i tyskland. men det blir litt dyrt og sende en bestilling på bare den.
Unconfigured Ad
Collapse
stick mount til AXi
Collapse
X
-
Til AXI 2212 serien går det å bruke girboks huset til GWS 400 giret. Har set beskrivelse på det på GWS forumet. Her tenker jeg at du kan finne en løsning på problemet ditt. http://www.rcgroups.com/forums/forum...s=&forumid=167
Ikke for å si "hva var det jeg sa" Men det var en grunn til at jeg anbefalte 2212/34 til akkurat det flyet. Den motoren er enkel å montere på det originale motor festet. Den du har bestilt er noe større og derfor må du være litt mere kreativ for å finne/lage feste til den. Men alt går, det spørs bare hvor kreativ du er!
Mvh BonitoDamn these things are hard to fly! -
ja jeg vet den er litt større. grunnen til at jeg tok den mye fordi den er litt mere anvendelig til flrere typer fly. regner ikke med at fromosaen min varer evig når jeg skal begynne å trene på diverse manøvre.
finner jeg ikke noe så lager jeg bare ett selv i kryssfiner eller aluminium. det er ikke noe problem. hadde bare vært greit med ett ferdigComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment